چاپ مطلب چاپ مطلب

در هفتمین روز از هفته دولت، صورت پذیرفت؛ افتتاح همزمان ۶۵۰ واحد مسکونی با حضور فرماندار رشت

ا حضور فرماندار رشت و در آخرین روز از هفته گرامیداشت دولت، بهره برداری از ۶۵۰ واحد مسکونی روستایی و مسکن مهر، با اعتباری افزون بر ۱۸۸ میلیارد تومان آغاز گردید.

همای خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رشت، دکتر حمیدرضا امام پناهی در آخرین روز از هفته دولت و در مراسم آغاز بهره‌برداری متمرکز از ۶۵۰ واحد مسکونی روستایی و مسکن مهر در محل شهرک مسکن مهر رشت که با حضور مدیران کل بنیاد مسکن و راه و شهرسازی به انجام رسید، ضمن بیان خسته نباشید به تمامی مسئولین و دست اندرکاران بابت خدمات صورت گرفته، اظهار داشت: یکی از جلوه‌های عدالت اجتماعی، تامین مقرون به صرفه مسکن با کیفیت برای عموم مردم بوده و دولت مردمی ایران قوی مصمم به ایجاد تحول در این حوزه می‌باشد.

 فرماندار رشت در مراسم آغاز بهره برداری همزمان از ۶۵۰ واحد مسکونی، شامل بهسازی ۳۶۲ واحد مسکن روستایی و ۲۸۸ واحد مسکن مهر که با صرف هزینه ۱۸۸ میلیارد و ۶۴۰ میلیون تومان اجرایی شده است، اظهار داشت: تحقق اهداف دولت برای تحول در حوزه مسکن منوط به استفاده درست از تمامی ظرفیت‌ها و فرصت‌های موجود میباشد.

وی نقش سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و تعاونی های انبوه سازی در حل معضل مسکن را مهم ارزیابی و خواستار حمایت همه دستگاه‌ها در این زمینه شد.

 امام پناهی با اظهار این مطلب که با اعتماد به توانمندی های موجود، سرعت عمل مطابق با برنامه ریزی ها و باور به حضور در میدان عمل؛ تحقق وعده دولت در ساخت سالیانه یک میلیون واحد، دست یافتنی خواهد بود، گفت: امیدواریم روزی فرا برسد که دیگر مسئله‌ای به نام مسکن مطرح نباشد.

 وی افزود: با تحرک در حوزه ساخت و ساز؛ بسیاری از صنایع، فعالیت‌های وابسته و مشاغل مرتبط، دوران رونق و اشتغالزایی را تجربه خواهند کرد.

باکانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

مدیرعامل شرکت گاز گیلان: آموزش و فرهنگسازی در مدارس، آینده‌ای روشن را برای ما رقم خواهد زد

مدیرعامل شرکت گاز گیلان: آموزش و فرهنگسازی در مدارس، آینده‌ای روشن را برای ما رقم …