چاپ مطلب چاپ مطلب

در هفتمین روز دهه مبارک فجر، ۴۱ پروژه آب و فاضلاب با حضور استاندار گیلان بصورت همزمان افتتاح شد

‍۴۱ پروژه حوزه آب و فاضلاب امروز با حضور استاندار گیلان از طریق ارتباط تصویری با شهرستانها ، به صورت تجمیعی در شهر بندرانزلی افتتاح و به بهره برداری رسید.


همای گیلان به نقل از دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گیلان؛ مدیرعامل این شرکت در آئین افتتاح این پروژه ها گفت: اعتباری بیش از ۵۹۸ میلیارد ریال برای اجرای این ۴۱ پروژه هزینه شد که تعداد ۲۵ پروژه در بخش آب و ۱۶ پروژه در بخش فاضلاب است.
سید محسن حسینی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان، با اشاره به اینکه اجرای پروژه های آب و فاضلاب در افزایش کیفیت زندگی مردم نقش مهمی دارد، ساماندهی فاضلاب نقاط مختلف استان به ویژه شهرستان بندرانزلی را بسیار حائز اهمیت برشمرد.
وی با بیان اینکه در حال حاضر ۷ پروژه فاضلاب در بندرانزلی در دست اجراست، گفت: این پروژه ها شامل اجرای ۵ شبکه جمع آوری فاضلاب و احداث ۲ باب ایستگاه پمپاژ فاضلاب در منطقه غازیان و شهر انزلی است.
وی افزود: با بهره برداری از این ۲ ایستگاه پمپاژ، به میزان ۸۶۰ لیتر بر ثانیه فاضلاب جمع آوری شده به تصفیه خانه فاضلاب انزلی هدایت خواهد شد.
حسینی با اشاره به اینکه هم اکنون یک باب تصفیه خانه فاضلاب با ظرفیت ۲۰ هزار مترمکعب در شبانه روز در شهر انزلی در مدار بهره برداری است، گفت: با احداث ایستگاه پمپاژ خیابان پرستار که در حال اجراست، ۷۰ کیلومتر از شبکه های فاضلاب انزلی به این ایستگاه وارد می شود.
وی با اشاره به افتتاح پروژه ایستگاه پمپاژ و خط انتقال فاضلاب پارک ساحلی بندرانزلی با ظرفیت ۱۸۰۰ مترمکعب در شبانه روز، افزود: اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال برای این پروژه هزینه و جمعیتی بیش از ۱۰ هزار نفر از مزایای آن برخوردار شدند.

با کانال همای خبر همراه باشید.http://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان در آیین تجلیل از کارگران نمونه : کارگران خط مقدم تولید برق مطمئن و پایدار هستند

مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان در آیین تجلیل از کارگران نمونه : کارگران خط …