چاپ مطلب چاپ مطلب

در هفته دولت امسال ؛ ۱۸ طرح صنعتی در گیلان، با ایجاد اشتغال برای بیش از ۶۰۰ نفر به بهره برداری می رسد

همای گیلان:رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از آغاز بهره برداری از ۱۸ طرح صنعتی در هفته دولت امسال خبر داد و گفت: با بهره برداری از این طرح های صنعتی برای ۶۰۲ نفر در استان اشتغال مستقیم ایجاد می شود.

mail.google.com
علی منتظری با اشاره به سرمایه گذاری ۱۸۴۵ میلیارد ریالی در این طرح های صنعتی خاطر نشان کرد: این طرح های صنعتی در شهرستان های رشت، تالش، رودسر، فومن، صومعه سرا، لاهیجان، سیاهکل و املش قرار دارند که عمدتاً در گروه تولید محصولات صنایع فلزی، صنایع غذایی، صنایع نساجی، کانی غیرفلزی و صنایع سلولزی می باشند.
وی در ادامه تصریح کرد: ۱۱ طرح صنعتی از میان طرح های مذکور جزو طرح های ایجادی هستند و مابقی آنها نیز جزو طرح های توسعه ای واحدهای فعال استان می باشند که در هفته دولت با حضور استاندار محترم و یا مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح خواهند شد.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان همچنین از آمادگی افتتاح چندین طرح بزرگ صنعتی دیگر در استان پس از هفته دولت خبر داد و گفت: این طرح ها در زمینه تولید MDF، کاغذهای چندلایه، محصولات غذایی ، میله های مسی و آلومینیومی، میلگرد و قطعات خودرو طی ماه های آینده با حضور مسئولان کشوری و استانی به طور رسمی افتتاح خواهند شد.

About سردبیر ارشد

Check Also

شناسایی محل فروش سیگارهای قاچاق در لاهیجان

شناسایی محل فروش سیگارهای قاچاق در لاهیجان گروه استان‌ها – گیلان – فرمانده انتظامی لاهیجان …