چاپ مطلب چاپ مطلب

در هفته دولت ۸ پروژه شهرداری املش به بهره برداری رسید

اختصاصی همای گیلان، شهردار املش طی گزارشی به خبرنگار ما گفت: همزمان با بزرگداشت هفته دولت ۸ پروژه شهرداری املش به ارزش ۱۳ میلیارد و دویست میلیون ریالبه بهره برداری رسید.


شهردار املش با بیان اینکه بهره برداری از این پروژه هاهنگی از محل اعتبارات داخلی شهرداری صورت گرفته اظهار داشت: یکی از این پروژه ها روکش آسفالت خیلبان میرزاحبیب املشی است که با اعتبار ۷ میلیارد ریال صددرصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
ناصر رنجبر افزود: دیگر پروژه قابل بهره برداری شهرداری املش موزائیک فرش پیاده روی خیابان چمران و مطهری است. این پروژه با صدرصد پیشرفت فیزیکی یک میلیارد ریال هزینه دربر داشت.
وی با اشاره به بهسازی پارک میرزا کوچک خان یادآور شد: این پروژه با سرمایه گذاری دو میلیارد و پانصد میلیون ریال پروژه دیگری است که با ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی قابلیت بهره برداری در هفته دولت را داشته است.
شهرداری املش همچنین پیرامون پروژه تجهیز وسایل بازی پارک گلستان یادآور شد:این پروژه با صرف یک میلیارد ریال دارای ۸۰ درصدپیشرفت فیزیکی است.
ناصر رنجبر در ادامه اظهار داشت: شن ریزی کوچه های سطح شهر، لوله گذاری کوچه ها جهت هدایت آب های سطحی و جابجایی تیرهای برق مزاحم سطح شهر که به ترتیب یک میلیارد ریال، دویست میلیون ریال و پانصد میلیون ریال هزینه در برداشتند را از جمله پروژه های قابل افتتاح در هفته دولت خواند و خاطرنشان کرد:پروژه احداث کمربندی آیت الله طالقانی شامل تهیه نقشه های اجرایی و اسناد مناقصه است که توسط شرکت مشاوره پادیرسازعمران به مبلغ ۷۰ میلیون تومان انجام شده که این شرکت با قیمیت ۲ میلیارد و هشتصد و پنجاه میلیون تومان بعنوان برنده مناقصه اجرای پروژه مذکور معرفی گردید
وی افزود: فاز اول پروژه از چهار راه کیازنیک تا چهار راه تابستان نشین بطول تقریبی ۱۰۷۳ متر می باشد که تجهیز کارگاه پروژه در قطعه زمینی به مساحت تقریبی ۱۰۰۰ متر مربع انجام شده که عملیات اجرایی آندر هفته جاری آغاز خواهد شد
شهردار املش جمع کل اعتبار هزینه شده برای این پروژه را سیزده میلیارد و دویست میلیون ریال از محل اعتبارات داخلی شهرداری عنوان کرد.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

واکاوی نمایش ضعیف ملی پوشان والیبال در لیگ ملتها

مجید صبوحی کارشناسی فرهنگی ورزشی و مربی والیبال طی یادداشتی نوشت: در آستانه المپیک ریو …