چاپ مطلب چاپ مطلب

در هفته دولت:۹روستای لاهیجان گازدار شد

اختصاصی همای گیلان:همزمان با هفته دولت ۹روستای لاهیجان گازدار شد.

DSCN0660
نماینده مردم شهرستانهای لاهیجان و سیاهکل در آیین افتتاح این مراسم در روستای پهمدان گفت: خوشحالم که در راستای خدمت رسانی به مردم یکی از نیازهای به حق مردم محقق شد.
ایرج ندیمی افزود: طبق آمار و درصد برخورداری طی چند سال گذشته به دو شهرستان لاهیجان و سیاهکل ظلم شد لذا ما دنبال حق مردم هستیم زیرا نظام ما نظام عدالت است و ما هم برای حق مردم قیام می کنیم و از مدیر عامل محترم که تاکنون اینجانب از ایشان حمایت کرده ام می خواهم حق ما را به ما بدهند هر چند تاکنون این تقاضای ما محقق نشده است.
وی اظهار داشت: فاصله زیاد درصد برخوردار گاز این شهرستان با لنگرود نشان می دهد که عدالت رعایت نشده است.
نماینده مردم در خانه ملت اذعان داشت. قبلاً آقای ظهیری قول داده اند که عقب ماندگی این دو شهرستان را جبران نمایند کاری نکنند که حوصله ما سر رود و در مقابل دوست عزیر ما (جناب وزیر) ایستادگی کنیم لذا تقاضای مارساندن شهرستان به حد استانی است.
ندیمی تصریح کرد: بعضی ها دوست دارند ما در مقابل دولت قد علم کنیم اما اگر نیاز باشد دفاع وگرنهسوال و پرسش می کنیم.
آنگاه مدیرعامل گاز استان گیلان گفت: سخن راست را از زبان هر کس که باشد باید قبول کرد ما هم عقب ماندگی گاز لاهیجان را قبول داریم.
مهندس ظهیری اضافه نمود: درصد برخورداری گاز استان ۶۷ درصد است و در این هفته ۳ هزار خانوار روستایی گیلان به گاز رسانی کشور وصل شدند که از این بین ۱۰۰۰ خانور مربوط به لاهیجان است و این امر موجب شد که درصد برخورداری گاز این شهرستان از ۵۸ به ۶۳ درصد برسد و این عامل نشان میدهد که ما دنبال توسعه عدالت هستیم.
وی اظهار داشت: در هفته دولت امسال ۲۶ روستا، ۲ شهر و ۳ پروژه CNG گاز دار شدند که برای آنها ۲۱ میلیارد تومان هزینه شده است.
که از این بین سه میلیارد و هشتصدهزار تومان مربوط به لاهیجان است. در پایان رئیس گاز شهرستان لاهیجان گفت: در هفته دولت امسال ۹ روستا گاز دار شدند که برای آنها ۳ میلیارد و هشتصد هزار تومان هزینه شده است.
مهندس ضمیری افزود: این روستاها شامل گاز رسانی به روستای پهمدان بالا، میان و پایین، قاضی محله پهمدان، یوسفده، اربوکلایه، سرشکه،چوپیش و انارستان می باشد که ۱۱۰۰ خانوار از نعمت گاز بهره مند شدند که برای گاز رسانی این ۹ روستا ۵۳۸۰ متر شبکه گازی شده است.

DSCN0652DSCN0655DSCN0661DSCN0666DSCN0670DSCN0671DSCN0673

 

About

Check Also

برپایی سیرک در کومله

برپایی سیرک در کومله با حضور دکتر مهدی پور شهردار، آقای عظیمی ریاست شورای شهر …