چاپ مطلب چاپ مطلب

در پایان نیم فصل لیگ بسکتبال گیلان شهرداری لاهیجان قهرمان نیم فصل لیگ بسکتبال گیلان شد

پرونده نیم فصل نخست لیگ بسکتبال گیلان با قهرمانی شهرداری لاهیجان انجام شد.
139209102009487891652763

  در دیدارهای انجام شده در آخرین هفته دور رفت لیگ بسکتبال گیلان، دو تیم رستوران وحید آستانه و گلسارگیلا شمال کوچصفهان و نظام مهندسی گیلان و هفت اقلیم فومن به دیدار هم رفتند، که از ساعت ۱۵ روز جمعه رستوران وحید در آستانه‌اشرفیه میزبان گلسارگیلا شمال کوچصفهان بود و در پایان توانست با نتیجه ۸۲ بر ۵۸ میهمان خود را شکست دهد.

در دیگر دیدار برگزار شده در این روز تیم‌های نظام مهندسی گیلان و هفت اقلیم فومن از ساعت ۱۹ روز جمعه در سالن شهید عضدی رشت به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان تیم هفت اقلیم فومن موفق شد با نتیجه ۸۴ بر ۶۱ میزبان خود را مغلوب سازد.

در آخرین دیدار نیم فصل نخست گروه دوم لیگ بسکتبال گیلان دو تیم شهرداری لاهیجان و نوآوران گل‌بند رشت در سالن شهدا لاهیجان به مصاف یکدیگر رفتند و در پایان تیم شهرداری موفق شد ۷۱ بر ۶۱ میهمان خود را با شکست بدرقه کند و عنوان قهرمانی نیم فصل نخست در گروه دوم را بدست آورد .

با توجه به قانون محلی فدراسیون بسکتبال جمهوری اسلامی ایران در صورت برابر شدن امتیاز دو تیم ، نتیجه بازی رو در رو جایگاه تیم‌ها را مشخص می‌کند و در حالتی که چند تیم هم امتیاز باشند، معدل گل تیم‌ها رده‌بندی را مشخص می‌نماید.

همچنین دیدارهای گروه نخست لیگ بسکتبال گیلان در هفته پنجم بین تیم‌های هلال احمر بندرانزلى با ادیب صابر رشت و آرنا رشت با شهرداری صومعه سرا به دلیل شرایط نامساعد جوى و بارش برف لغو و طبق برنامه به شرح زیر برگزار می شود:

هلال احمر بندرانزلی – ادیب صابر رشت، شنبه ۱۹ بهمن ساعت ۱۹ بندرانزلی
آرنا رشت – شهرداری صومعه‌سرا، دوشنبه ۲۱ بهمن ساعت ۱۹ رشت

نیم فصل دوم لیگ بسکتبال استان گیلان، جام اصغر کاردوست از روز جمعه ۲۵ بهمن ماه آغاز می‌شود/تسنیم

About

Check Also

۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال از بسته های سرمایه گذاری معاون توسعه اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد انزلی از دستاوردهای ایران اکسپو ۱۴۰۳ خبر داد: ۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال هیأت های خارجی از بسته های سرمایه گذاری

۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال از بسته های سرمایه گذاری معاون توسعه اقتصادی …