چاپ مطلب چاپ مطلب

در پنجمین روز از ایام الله دهه فجر به صورت استانی انجام شد: افتتاح همزمان ۴۰۰ واحد مسکن محرومین کمیته امدادامام خمینی(ره) و اعتبار ۷۳۲میلیارد ریالی با حضور استاندار گیلان

همای خبربه نقل از روابط عمومی فرمانداری ماسال در پنجمین روز از ایام الله دهه فجر ۴۰۰ واحد مسکن محرومین با اعتباری بالغ بر ۷۳ میلیارد تومان  با حضور دکتر عباسی استاندر گیلان در شهرستان ماسال به طور همزمان در سراسر استان واگذار گردید.

لازم به ذکر است از این مقدار واحد مسکونی مقدار ۷۵ واحد در شهرستان ماسال با اعتباری بالغ بر ۱۲میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان از جمع استانی در شهرستان ماسال واگذار گردید.

در این مراسم  که امروز یک شنبه ۱۶ بهمن ماه در شهرستان ماسال با حضور دکتر عباسی استاندار گیلان،  گیل چالانی فرماندار ماسال،  اهرابی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) ،  اعضای شورای تامین شهرستان ماسال و نیز مردم شهر ماسال برگزار شد،  منزل مسکونی تازه ساخته شده توسط استاندار  به صاحب آن واگذار گردید.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

جلسه کارگروه ساماندهی سگ ها ی بلاصاحب با حضور دادستان محترم جناب آقای دکتر کرمی و کلیه شهرداران شهرستان لنگرود در سالن کنفرانس شهرداری لنگرود برگزار گردید

جلسه کارگروه ساماندهی سگ ها ی بلاصاحب با حضور دادستان محترم جناب آقای دکتر کرمی …