چاپ مطلب چاپ مطلب

در چهارمین جلسه کمیته پژوهش گیلان مطرح شد: اهمیت شتاب دهنده ها و ساختارهای پشتیبان در پیشبرد اهداف کسب و کارهای خرد و کوچک

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان به اهمیت ساختارهای پشتیبان و شتاب دهنده ها و تاثیر آنها در پیشبرد اهداف کسب و کارهای خرد به منظور اثربخشی بیشتر طرح های پژوهشی اشاره کرد.

همای خبر به نقل ازروابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان، چهارمین جلسه کمیته پژوهش درخصوص بررسی طرح پژوهشی با عنوان “بررسی موانع و چالش ها و تدوین راهکارهای توسعه کانون های تولیدی و کارگاه های کوچک و نقش آن ها در جهش تولید و اشتغال آفرینی” با حضور سیاوش آقاجانی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان ،محمدی رییس مرکز آینده پژوهی،مجری، ناظر طرح و سایر اعضای کمیته پژوهش در اداره کل برگزار شد.

در این جلسه آقاجانی ضمن تاکید به تشکل سازی و خوشه سازی کارگاه های کوچک و مشاغل خانگی، کاربردی بودن طرح های پژوهشی را اولویت اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گیلان دانست.

 وی همچنین به اهمیت شتاب دهنده ها و تاثیر آنها در پیشبرد اهداف کسب و کارهای خرد به منظور اثربخشی بیشتر طرح های پژوهشی اشاره  کرد.

آقاجانی تامین مالی از طریق شتابدهنده ها را جایگزین مناسبی برای تسهیلات بانکی دانست که هم کیفیت طرح های اقتصادی و هم نظارت برای آنها را تضمین می کند.

در ادامه مجری طرح روند انجام طرح مذکور راتشریح و هریک از اعضاء به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

قطع آبگذاری کانال‌های آبیاری شبکه سفیدرود در پی بارش‌های اخیر

قطع آبگذاری کانال‌های آبیاری شبکه سفیدرود در پی بارش‌های اخیر   معاون حفاظت و بهره …