چاپ مطلب چاپ مطلب

در چهارمین روز از دهه مبارک فجر: فاز اول مجتمع اقامتی-پذیرایی یاسمین افتتاح شد

در چهارمین روز از دهه مبارک فجر باحضورفرماندار رشت،مدیرکل صنایع دستی و گردشگری استان گیلان،سرپرست بخشداری خمام و جمعی از مسوولین محلی فاز اول رستوران یاسمین متعلق به محمد یزدانیان و همسرش در روستای دافچاه بخش خمام افتتاح شد.

اختصاصی همای گیلان، محمد یزدانیان یکی از سرمایه گذاران موفقی است که به منظور عشق به استان گیلان سرمایه شخصی خودرا جهت توسعه گردشگری وصنایع دستی گیلان در قالب مجتمع تفریحی ،اقامتی را در روستای دافچاه ازتوابع بخش درشهرستان رشت هزینه کرده وازهمه مهمتر دریک حرکت بسیار ارزشمند و ماندگار این مجتمع رابه همسرش که یک گیلانی است هدیه نموده است.

خبرنگار ما بااین زوج خوشبخت و وطن دوست به گفتگو پرداخته واز انگیزه این دوعزیز درخصوص احداث این پروژه جویا شده است.

یزدانیان دراین گفتگو گفت: من در کرمان بدنیا آمده ام وپدرو مادرم اهل یزد هستند اما همسرم اهل شمال وگیلانی هستند از این رو من همیشه دوست داشتم دراین سرزمین زیبا سرمایه گذاری کنم بخاطر همین این مجتمع را احداث نمودم و آن را به همسر عزیزم هدیه کردم.

وی بابیان اینکه درنظر دارد این رستوران را بنام یاسمین نامگذاری کنند بیان کرد: این پروژه در سه فاز تعریف شده که فاز اول آن شامل ۶واحد vipاست که امروز افتتاح شد.
فاز دوم آن شامل ۱۵سوئیت ۶۵متر در طبقات می‌باشد وفاز سوم مجتمع نیز فروشگاه صنایع دستی و لوازم خانگی ازدست ساخته های سنتی وصنایع دستی استان گیلان و سرو غذاهای محلی است وطبقات بالا هم واحدهای اقامتی هستند که شامل ۱۲واحد اقامتی است.

یزدانیان درادامه به اعتبار و میزان هزینه کرد این پروژه اشاره نمود وافزود:برای پروژه اقامتی،تفریحی یاسمین حدود ۱۹میلیارد تومان هزینه شده است که ۷درصد این هزینه ها ازمحل تسهیلات گردشگری بوده که حدود ۱/۵میلیارد تومان می باشد که از بانک عامل(پست بانک )تسهیلات دریافت کرده ایم و مابقی آورده شخصی میباشد.

این کارآفرین خوش ذوق درپایان این گفتگو افزود:اگرچه امروزه سرمایه گذاری نوعی ریسک است اما اگر سرمایه گذاران عزیز پولشان را دراین مملکت درست سرمایه گذاری کنند حتما بازخورد خوبی خواهد داشت بخصوص درامراشتغالزایی میتوانند کمک بزرگی به جوانان نمایند.

۱۵بهمن ،گزارش :زهرارگان

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

همای خبر؛ موقعیت استراتژیک آرش مال در منطقه آزاد انزلی، این مجمع تجاری و فرهنگی در موقعیتی منحصر به فرد است

همای خبر؛ موقعیت استراتژیک آرش مال در منطقه آزاد انزلی، این مجمع تجاری و فرهنگی …