چاپ مطلب چاپ مطلب

در ۸ ماهه امسال: به ۵۳۴۶ گزارش و شکایت مردمی در سامانه ۱۲۴ رسیدگی شد

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان گیلان گفت: در ۸ ماهه امسال به ۵۳۴۶ گزارش مردمی که از طریق سامانه ۱۲۴.ir و یا تلفن ۱۲۴ و یا حضوری ثبت گردید رسیدگی بعمل آمد.

همای خبر به نقل از روابط عمومی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان گیلان تیمور پورحیدری از رسیدگی به ۵۳۴۶ گزارش مردمی که از طریق سامانه ۱۲۴.ir و یا تلفن ۱۲۴ و یا حضوری ثبت شده بود خبر داد.
مدیرکل صمت گیلان افزود: ۲۳ درصد کل گزارشات مردمی اخذ شده یعنی تعداد ۱۱۸۹ مورد منجر به تشکیل پرونده تخلف به ارزش بیش از ۶۰ میلیارد ریال گردید.

وی درخصوص فراوانی گزارشهای دریافتی مردمی بر اساس نوع واحد خاطرنشان کرد: ۳۱۰۰ مورد از این گزارشات مربوط به واحدهای خرده‌فروشی، ۷۵۷ مورد مربوط به واحدهای تولیدی، ۶۵۱ مورد مربوط به واحدهای خدماتی، ۱۱۶ گزارش مربوط به انبار و عمده فروشی و ۷۲۲ مورد از گزارشات مردمی مربوط به سایر رسته های واحدهای صنفی بودند.

دکتر پورحیدری با بیان اینکه ۱۹ درصد گزارشات مردمی اخذ شده قابلیت رسیدگی نداشتند اظهار داشت: در۱۲۷ مورد از شکایات مردمی رضایت شاکیان جلب گردیده و۳۱۶۰ مورد از گزارشات مردمی بدون احراز تخلف، ۳۴۷ مورد فاقد مدارک اثباتی، ۴۳۸ مورد فاقد آدرس صحیح و تعطیلی واحد و ۷۷ مورد از گزارشات خارج از حیطه سازمانی بودند.

وی در پایان تاکید کرد: مردم فهیم استان در صورت مشاهده هرگونه تخلف آدرس دقیق واحد متخلف و نوع تخلف آن واحد را در اسرع وقت به صورت کتبی و یا از سامانه ۱۲۴.ir و یا از طریق تلفن۱۲۴ اطلاع دهند تا اکیپ های بازرسی جهت رسیدگی به گزارشات به سرعت به محل اعزام شوند.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homqygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

 آغاز پروژه لوله گذاری کاروگیت خیابان شهید حق بین جهت هدایت آبهای سطحی توسط شهرداری لنگرود

 آغاز پروژه لوله گذاری کاروگیت خیابان شهید حق بین جهت هدایت آبهای سطحی توسط شهرداری لنگرود