چاپ مطلب چاپ مطلب

دستبند پلیس بر دستان سارقان سیم برق در لاهیجان

 فرمانده انتظامی لاهیجان از انهدام باند ۳ نفره سارقان سیم برق خبر داد و گفت: این افراد در تحقیقات پلیس به ۱۱ فقره سرقت در این شهرستان اعتراف کردند.


همای خبر/سرهنگ “حمید محمدی‌نسب” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، مبارزه با سارقان و پیشگیری از وقوع سرقت را مهمترین وظیفه و اولویت کاری فراجا عنوان کرد و اظهار داشت: تلاش‌های پلیس برای پیشگیری از وقوع جرایم بصورت شبانه‌روزی ادامه دارد.
وی گفت: با توجه به وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل برق در نقاطی از لاهیجان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.
فرمانده انتظامی لاهیجان با بیان اینکه ماموران کلانتری ۱۲ این شهرستان با حضور در صحنه‌های سرقت و جمع‌آوری سرنخ‌های موجود، متهمان این پرونده‌ها را شناسایی کردند افزود: در پی انجام عملیات دستگیری که در یکی از روستاهای اطراف لاهیجان صورت گرفت، ۲ سارق ۲۳ و ۲۶ ساله بازداشت و یکی از متهمان نیز به دلیل کوهستانی بودن منطقه، متواری شد.
این مقام انتظامی از دستگیری سارق متواری ۳۲ ساله این پرونده در عملیاتی جداگانه خبر داد و بیان داشت: از خودروی پراید و مخفیگاه سارقان، ۵۰۰ متر سیم و کابل برق سرقتی کشف شد.
این مقام انتظامی با اشاره به اعتراف متهمان به ۱۱ فقره سرقت سیم کابل برق در تحقیقات پلیس خاطرنشان کرد: این افراد پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.
وی در پایان با اعلام اینکه پلیس به صورت شبانه‌روزی و با بکارگیری تمام امکانات برای برقراری نظم و امنیت تلاش می‌کند اذعان داشت: مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ آماده دریافت اخبار و اطلاعات شهروندان در خصوص شناسایی و برخورد با مجرمان است.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

۵۰ گونه جانوری ایران در خطر انقراض

۵۰ گونه جانوری ایران در خطر انقراض کارشناس دفتر مدیریت حیات وحش سازمان حفاظت محیط …