چاپ مطلب چاپ مطلب

دستگیری ۱۸ فروشنده و توزیع کننده موادمخدر در لاهیجان


فرمانده انتظامی لاهیجان به اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان اشاره کرد و گفت: در این طرح ۱۸ فروشنده و توزیع کننده موادمخدر دستگیر شدند.
همای گیلان، سرهنگ “قاسم جانعلی‌پور” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با اعلام این خبر گفت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با اولویت برخورد با فروشندگان و توزیع کنندگان موادمخدر در شهرستان لاهیجان اجرا شد.
این مقام انتظامی با بیان اینکه در این طرح ۱۸ فروشنده و توزیع کننده موادمخدر دستگیر شدند افزود: از متهمان ۲ کیلو ۵۰۰ گرم تریاک، ۲۴۰ گرم شیشه و ۲۱۲ گرم هروئین کشف شد.
وی برخورد با افرادی که در زمینه موادمخدر فعالیت دارند را از اولویت‌های ماموریتی پلیس عنوان کرد و ادامه داد: اجرای اینگونه طرح‌ها از بروز بسیاری از ناهنجاری‌ها و جرائم پیشگیری می‌کند.
فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان در پایان خاطرنشان کرد: بالا بردن سطح دانش و آگاهی مردم به ویژه جوانان و آشنایی بیشتر آنها با آثار مصرف موادمخدر و اعتیاد می‌تواند از گرفتار شدن افراد به دام این پدیده شوم پیشگیری کند.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

معاون وزیر صمت و رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران خبر داد ؛ زنجیره های تامین و تولید گیلان از مهم ترین زنجیره های تولیدی کشور

معاون وزیر صمت و رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی …