چاپ مطلب چاپ مطلب

دستگیری اراذل و اوباش در گیلان

فرمانده انتظامی گیلان از دستگیری ۱۰ نفر از اراذل و اوباش با سوابق متعدد شرارت در راستای ارتقای امنیت اجتماعی در سطح استان خبر داد.

همای گیلان، به نقل از گیل و دیلم، سردار عزیزاله ملکی امروز در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی، طرح برخورد با اراذل و اوباش به مدت دو روز در سطح استان اجرا شد.

این مقام ارشد انتظامی افزود: در اجرای این طرح، ۱۰ نفر از اراذل‌ و اوباش که با شرارت و درگیری برای شهروندان ایجاد مزاحمت می‌کردند، شناسایی و دستگیر شدند.

وی با اشاره به کشف ۵۰۰ گرم انواع مواد مخدر، سه قبضه سلاح شکاری غیرمجاز، ۱۳ قبضه سلاح سرد و تعدادی اقلام ضد فرهنگی از دستگیر شدگان، گفت: متهمان که دارای سوابق متعدد شرارت و درگیری در سطح استان هستند با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

سردار ملکی با هشدار به مخلان نظم و امنیت عمومی، از عزم جدی پلیس برای برخورد با هرگونه نا امنی و شرارت در سطح جامعه خبر داد و تصریح کرد: ۷۵ دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف نیز در اجرای این طرح توقیف شد.

فرمانده انتظامی استان گیلان از همکاری خوب شهروندان و حمایت دستگاه قضائی در اجرای این طرح قدردانی کرد و گفت: تعامل و حمایت دستگاه قضائی از پلیس، نقش مؤثری در ارتقاء امنیت اجتماعی و احساس آن در جامعه دارد.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

جلسه با مغازه داران مسیر رودخانه اصلی شهر از پل بتنی تا پل خاله جهت کمک به بازگشایی کنار رودخانه با  توافق  صاحبان اصلی مغازه ها باحضور شهردار محترم واعضای محترم شورای شهر لنگرود

جلسه با مغازه داران مسیر رودخانه اصلی شهر از پل بتنی تا پل خاله جهت …