چاپ مطلب چاپ مطلب

دستگیری دو سارق حرفه ای خودرو و کشف ۲ دستگاه خودور مسروقه ددر لاهیجان

همای گیلان: سرهنگ “محمود قاسمی” در مصاحبه با خبرنگاران ، اظهار داشت:در پی اخبار واصله مبنی بر تردد شخصی  به هویت « م.م» ۳۵ ساله   در سطح شهرستان که ازسارقین حرفه ای خودرو بوده ومدت  هاست که  متواری می باشد مراتب در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.
سرهنگ قاسمی با بیان اینکه ماموران در نتیجه اقدامات اطلاعاتی موفق شدند متهم را با یک دستگاه خودور پراید شناسایی و دستگیر  کنند تصریح کرد :در تحقیقات تکمیلی مشخص گردید خودروی مذکورسرقتی سال ۹۴ در شهرستان بندر انزلی می باشد.
وی افزود: متهم درتحقیق وبازجویی فنی ماموران به سرقت خودرو  با همدستی دو نفرازدوستانش  اعتراف کرد که به  هویت های مشخص اقدام به سرقت خودرو نموده وبا تغییر پلاک خودروها وبه  استفاده از پلاک  دیگرمی پرداختند که ماموران با  شگردهای پلیسی یکی دیگر از همدستان متهم به هویت «م.ق»  را با یکدستگاه خودرو پژوپارس سرقتی از بندر انزلی دستگیر و به پلیس آگاهی دلالت دادند.
وی در پایان با اشاره به این که متهمان به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به داسرا اعزام و  با قرار وثیقه راهی زندان گردیدند از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را سریعا با تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریتهای پلیسی اطلاع داده و   توصیه های پلیس را در حفظ و نگهداری اموال خود جدی بگیرند.

 

14380610577

About سردبیر

Check Also

۵۰ گونه جانوری ایران در خطر انقراض

۵۰ گونه جانوری ایران در خطر انقراض کارشناس دفتر مدیریت حیات وحش سازمان حفاظت محیط …