چاپ مطلب چاپ مطلب

دستگیری سارقان احشام در سیاهکل/ توقیف ۱۴۱ موتورسیکلت متخلف در آستانه‌اشرفیه

همای گیلان: مجید نیکوئی ظهر امروز در جلسه انتظامی گیلان با اشاره به وقوع سرقت احشام با روش‌های مشابه در سیاهکل اظهار کرد: ماموران انتظامی و پلیس آگاهی دستگیری سارق یا سارقان احشام را به طور ویژه پیگیری کردند.

download

وی ادامه داد: ماموران انتظامی با بررسی تخصصی و فنی توانستند یکی از سارقان که دارای سابقه بود، را شناسایی کرده و دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی سیاهکل به انتقال سارق مذکور به پلیس آگاهی این شهرستان اشاره کرد و افزود: متهم در بازجویی فنی پلیس به سه فقره سرقت احشام با همدستی چهار نفر دیگر اعتراف کرده است.

نیکوئی با بیان اینکه متهمان مذکور در عملیات‌های مختلف توسط ماموران پلیس دستگیر شدند، تصریح کرد: متهمان با توجه به شواهد به سرقت احشام اعتراف کردند.

وی از دستگیری یک مالخر خبر داد و بیان کرد: در بازرسی از منزل مالخر مذکور دو راس گوساله مسروقه کشف شد و به مالباختگان تحویل داده شده است.

فرمانده انتظامی سیاهکل با اشاره به اینکه متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند، خاطرنشان کرد: توجه نکردن به توصیه‌های پلیس، کوتاهی در استفاده از وسایل حفاظتی برای نگه‌داری از احشام و اعتماد بیش از اندازه به افراد ناشناس زمینه‌ساز بروز سرقت‌ها است.

نیکوئی در ادامه به دستگیری یک نفر سارق منزل در سیاهکل اشاره کرد و یادآور شد: با توجه به تعدادی سرقت منزل در سیاهکل ماموران موضوع را به طور تخصصی بررسی کردند.

وی ادامه داد: ماموران با بررسی تخصصی و فنی پلیسی توانستند سارق را شناسایی کرده و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی سیاهکل با بیان اینکه متهم در بازجویی فنی پلیس به پنج فقره سرقت منزل اعتراف کرده است، تصریح کرد: متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شده است.

توقیف ۱۴۱ موتورسیکلت متخلف در آستانه‌اشرفیه

فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه نیز در جلسه مذکور به اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در این شهرستان اشاره کرد و گفت: طرح مذکور در راستای کاهش حوادث ترافیکی و پیشگیری از وقوع تصادفات منجر به جرح و فوت در آستانه‌اشرفیه اجرایی شده است.

منوچهر محبوبی اجرای طرح برخورد با موتورسیکلت‌سواران متخلف را در راستای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در آستانه‌اشرفیه عنوان کرد و افزود: در طرح مذکور تعداد ۱۴۱ دستگاه موتورسیکلت متخلف اعمال قانون شده و روانه پارکینگ شدند.

وی نداشتن کلاه ایمنی و مدارک قانونی، انجام حرکت‌های مخاطره‌آمیز و … را از جرائم موتورسیکلت‌سواران خواند و بیان کرد: رعایت انضباط ترافیکی و احترام به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی در ارتقای فرهنگ‌سازی امنیت و آرامش شهروندان تاثیرگذار است.//فارس

 

About سردبیر

Check Also

اهم محورهای خطبه دوم حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا ابراهیمی نوری امام جمعه محترم شهرستان رودسر در نماز جمعه امروز ١٣ مهر

اهم محورهای خطبه دوم حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا ابراهیمی نوری امام جمعه محترم شهرستان …