چاپ مطلب چاپ مطلب

دستگیری سارق حرفه ایی در لاهیجان/پلمپ ۱۴ واحد صنفی متخلف در لاهبجان/ دیدار با خانواده شهید احمد خوشحال

همای گیلان: با تلاش کاراگاهان پلیس آگاهی شهرستان لاهیجان یک سارق  حرفه ایی منزل ، شناسایی دستگیر شد.

سرهنگ پاسدار محمد قاسمی فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان در گفت گویی افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در این شهرستان، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار ماموران داره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کاراگاهان پس از انجام یکسری کارهای تخصصی موفق شدند سارق و مالخر را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه آنان  را دستگیر نمایند.

این مقام انتظامی بیان داشت: این سارق در بازجویی های بعمل  آمده به ۹ فقره سرقت از منازل شهروندان در شهرستان لاهیجان  اعتراف کرد.

سرهنگ  قاسمی  در ادامه اظهار نمود: سارق فوق زندانی متواری از زنددان بوده ودارای ۱۹ فقره انواع سابقه کیفری می باشد و پس از اقدامات فنی-اطلاعاتی هویت سارق نوری اهل استان اردبیل و ساکن آستانه  اشرفیه و مالخر جمشید جباری ۴۶ ساله شغل نانوا  ساکن لاهیجان می باشد،  سارق  و مالخر پس از تشکیل پروندده به دادسرا جهت سیر مراحل قانونی اعزام شدند.

سرهنگ قاسمی در  پایان ضمن تاکید بر مراقبت و هوشیاری شهروندان در نگهداری از وسایل نقلیه خاطرنشان کرد: شهروندان جهت پیشگیری از اینگونه جرائم، منازل خود را به تجهیزات بازدارنده مجهز کنند.

images

 

پلمپ ۱۴ واحد صنفی متخلف در لاهبجان

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان لاهیجان از پلمپ ۱۴ واحدد  صنفی متخلف در این شهرستان  خبر داد.

سرهنگ  پاسدار محمد قاسمی در گفتگو با خبرنگار ما از اجرای طرح تشدید کنترل صنوف  با هددف پاکسازی واحد های صنفی از فساد و ارزیابی میزان پایبندی  اصناف  به قوانین صنفی خبر داد و گفت: در این  طرح از تعداد۹۹ واحد صنفی اعم از فروش پوشاک و آرایش بانوان و  چایخانه ها و سفره خانه های سنتی و … به تعدداد ۲۷ واحد صنفی به دلیل رعایت نکردن مقررات  اماکن ، اخطاریه دریافت کردندد که ۱۴ واحد آن پلمپ گردید.

این مقام انتظامی در انتها با قدردانی  از مشارکت مردم دراجرای طرح های انتظامی از آنان خواست در صورت مشاهده هر گونه هنجار  شکنی و تخلفات صنفی مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دیدار با خانواده شهید احمد خوشحال

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان لاهیجان در دیدار با خانواده شهید احمدخوشحال گفت: اجر خانواده شهید، کمتر از شهدا نیست.

در  راستای تجلیل از خانواده  شهدا و همزمان با  شروع ماه مبارک ربیع الاول، سرهنگ قاسمی به همراه رئیس حفاظت  ، رئیس امور مالی و سرپرست معاونت اجتماعی با حضور در منزل شهیدد احمد خوشحال از خانواده وی دلجویی کردند.

در این دیدار سرهنگ محمود قاسمی فرمانده نیروی  انتظامی شهرستان لاهیجان ضمن تبریک ایام ربیع الاول راه شهدا  را ادامه دهنده  راه شهدا کربلا برشمرد و افزود: اجر خانواده شهدا کمتر از شهدا نیست چرا که آنها با کسب حلال و تربیت صحیح، فرزندی  را پرورش دادند و آن را در راه خدا تقدیم کردند.

این مقام انتظامی اضافه کرد: وظیفه همه ما این است که همچون گذشته راه شهدا را ادامه دهیم تا خواسته و سفارش آنان که همانا حفظ نظام و پیروی از ولایت فقیه بوده را جامه عمل بپوشانیم.

فرمانده نیروی انتظامی لاهیجان در ادامه  صبرو استقامت خانواده شهدا را نمونه بارزی از ایثار و مقاومت دانست و خاطر نشان کرد: خانواده های شهدا ارزش های ماندگار کشورهستندد که  خدمت به  آنها باعث مباهات است.

گفتنی است در این دیدار  ، با اهدا هدایایی از  خانواده شهید « احمد خوشحال » سرافراز تجلیل بعمل آمد.

 

About سردبیر

Check Also

وضعیت نان و نانوایی ها در چابکسر مطلوب است

وضعیت نان و نانوایی ها در چابکسر مطلوب است   به گزارش همای خبر و …