چاپ مطلب چاپ مطلب

دستگیری سارق خودرو در آستانه‌اشرفیه/ توقف خودرو با ۳۵ میلیون ریال جریمه در گیلان

همای گیلان: منوچهر محبوبی‌فر بعد از ظهر امروز در جلسه انتظامی گیلان با اشاره به وقوع تعدادی سرقت خودرو در آستانه‌اشرفیه اظهار کرد: ماموران پلیس آگاهی موضوع مذکور را پیگیری کردند.

وی ادامه داد: ماموران با تحقیقات میدانی و بررسی سرقت‌ها فردی را شناسایی کرده و در یک عملیات غافلگیرانه او را در محل کار خود دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه به اعتراف متهم به پنج فقره سرقت در بازجویی فنی پلیسی اشاره کرد و افزود: متهم مذکور با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی و روانه زندان شده است.

محبوبی‌فر متذکر شد: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

*توقف خودرو با ۳۵ میلیون ریال جریمه در گیلان

فرمانده پلیس راه گیلان نیز در جلسه مذکور گفت: گروه پاسگاه پلیس‌راه رشت ـ قزوین در حال کنترل تخلفات رانندگی، یک دستگاه سواری را به دلیل سرعت غیر مجاز متوقف کردند.

مهیار رستگار اضافه کرد: در استعلام از وضعیت تخلفات خودرو و نمره منفی راننده، مشخص شد خودروی مذکور با ارتکاب ۱۵۹ فقره تخلف مبلغ ۳۵ میلیون و ۵۴۰ هزار ریال جریمه پرداخت نشده دارد.

وی با بیان اینکه خودروی متخلف برای سیر مراحل قانونی و تسویه‌حساب تخلفات معوقه به نزدیک‌ترین پارکینگ منتقل شده است، تصریح کرد: رانندگان با پرداخت به‌موقع جریمه از تشدید مقدار جریمه جلوگیری کنند تا دچار مشکل نشوند.

فرمانده پلیس راه گیلان در ادامه اظهار کرد: روز گذشته یک دستگاه سواری پیکان در محور کوهستانی اسالم ـ خلخال به دلیل نداشتن توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه واژگون شده است.

رستگار بیان کرد: در حادثه مذکور چهار نفر از سرنشینان خودروی مذکور به‌شدت دچار جراحت شده و بلافاصله از طریق نیروهای امدادرسان به بیمارستان منتقل شدند.

وی از مرگ یک نفر از سرنشینان خودروی پیکان به دلیل شدت صدمه‌های وارد شده، خبر داد و یادآور شد: سرعت غیر مجاز یکی از مهم‌ترین دلیل تصادفات محسوب می‌شود و رانندگان برای جلوگیری از حوادث دلخراش باید با سرعت مطمئنه در جاده‌ها تردد کنند.

//فارس

About سردبیر

Check Also

فراهم شدن امکان خوداظهاری شاغلان فاقد پوشش بیمه ای خدمتی دیگر از سازمان تامین اجتماعی

فراهم شدن امکان خوداظهاری شاغلان فاقد پوشش بیمه ای خدمتی دیگر از سازمان تامین اجتماعی؛ …