چاپ مطلب چاپ مطلب

دستگیری سارق سابقه‌دار در لاهیجان/ رد رشوه توسط مامور پلیس آستارا

همای گیلان: فرمانده انتظامی لاهیجان از دستگیری سارق سابقه‌دار با ۹ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

خبرگزاری فارس: دستگیری سارق سابقه‌دار در لاهیجان

 محمود قاسمی بعد از ظهر امروز در جلسه انتظامی گیلان با اشاره به وقوع تعدادی سرقت منزل در لاهیجان اظهار کرد: ماموران دایر مبارزه با سرقت پلیس آگاهی لاهیجان موضوع مذکور را پیگیری کردند.

وی ادامه داد: کارآگاهان پس از انجام اقدام‌های تخصصی سارق منزل در لاهیجان را شناسایی کرده و در عملیاتی غافلگیرانه موفق به دستگیری این سارق شدند.

فرمانده انتظامی لاهیجان به اعتراف ۹ فقره سرقت از منزل توسط سارق مذکور اشاره کرد و افزود: چهار عدد رایانه دستی، سه عدد گوشی موبایل، یک عدد ضبط خودرو و … از سارق مذکور کشف و ضبط شده است.

قاسمی از دستگیری مالخر با اقدام‌های فنی و اطلاعاتی پلیس لاهیجان خبر داد و تصریح کرد: دو متهم پس از تشکیل پرونده به دادسرا برای سیر مراحل قانونی معرفی شدند.

وی با تاکید بر مراقبت و هوشیاری شهروندان در نگه‌داری از وسایل نقلیه، بیان کرد: شهروندان برای پیشگیری از جرایم منزل خود را به تجهیزات بازدارنده مجهز کنند.

* رد رشوه توسط مأمور پلیس آستارا

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی گیلان نیز در جلسه مذکور گفت: ماموران اداره نظارت بر اماکن پلیس امنیت عمومی شهرستان آستارا با دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر اینکه فردی در واحد صنفی خود اقدام به تهیه، توزیع و تکثیر برگه‌های قمار کرده است، از این واحد صنفی بازدید کردند.

وهاب محسن‌نژاد به کشف ۵ هزار و ۴۷۰ برگ قمار توسط ماموران از واحد صنفی مذکور اشاره کرد و افزود: صاحب واحد صنفی مذکور برای رهایی و فرار از اعمال قانون مبلغ دو میلیون ریال رشوه به مامور پلیس پیشنهاد کرد و مامور وظیفه‌شناس موضوع را صورتجلسه و ضمیمه پرونده متهم کرده است.

وی با بیان اینکه متهم با تشکیل پرونده و صورتجلسه پیشنهاد رشوه به مقام قضایی معرفی شده است، تصریح کرد: مردم هرگونه انتقاد، پیشنهاد، تقدیر و … در مورد عملکرد پلیس گیلان را با شماره تلفن ۱۹۷ به مرکز نظارت همگانی ناجا اطلاع دهند./  فارس

 

About سردبیر

Check Also

۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال از بسته های سرمایه گذاری معاون توسعه اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد انزلی از دستاوردهای ایران اکسپو ۱۴۰۳ خبر داد: ۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال هیأت های خارجی از بسته های سرمایه گذاری

۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال از بسته های سرمایه گذاری معاون توسعه اقتصادی …