چاپ مطلب چاپ مطلب

دستگیری سارق لوازم ساختمان نیمه کاره در لاهیجان

فرمانده انتظامی لاهیجان از دستگیری یک سارق لوازم ساختمان نیمه کاره در این شهرستان خبر داد.

محمود قاسمی اظهار کرد: به دنبال گزارش وقوع یک فقره سرقت لوازم ساختمان نیمه کاره در یکی از خیابان‌های شهر لاهیجان، پیگیری و شناسایی سارقان در دستور کار ماموران این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران کلانتری ۱۱ فرماندهی انتظامی شهرستان لاهیجان با تحقیقات گسترده و نامحسوس و شگردهای خاص پلیسی و هماهنگی مقام قضایی، متهم به هویت «س‌ـ ح» را شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی لاهیجان ادامه داد: متهم در تحقیقات به عمل آمده به سرقت لوازم ساختمان نیمه کاره اعتراف و اموال سرقتی در مخفیگاهش کشف و تحویل مالباخته شد.

وی در پایان از تشکیل پرونده برای متهم و تحویل آن به مراجع قضایی خبر داد و از مردم خواست با رعایت اصول حفاظتی و توجه به هشدارهای پلیس اموال خود را از دستبرد سارقان محفوظ نگه‌دارند.

* کشف ۸ دستگاه موتورسیکلت سرقتی در سیاهکل

فرمانده انتظامی سیاهکل از کشف هشت دستگاه موتورسیکلت سرقتی و دستگیری سارق در این شهرستان خبر داد.

رمضانعلی پورقاسم اظهار کرد: در هنگام گشت‌زنی در حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودری نیسان مشکوک و پس از توقیف در بازدید از خودرو تعداد هشت موتورسیکلت مشاهده و پس از استعلام از سرقتی بودن موتورسیکلت‌ها مطمئن و متهم به هویت «ا ـ س» دستگیر برای تکمیل پرونده به مقر انتظامی دلالت دادند.

وی افزود: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دادسرا اعزام و با قرار صادره مناسب روانه زندان شد.

فرمانده انتظامی سیاهکل در پایان ضمن توصیه به مالکان خودرو و موتورسیکلت در نگه‌داری وسائط نقلیه تصریح کرد: از وسایل ایمنی خودرو نظیر دزدگیر، سوئیچ مخفی، قفل فرمان و قفل پدال استفاده کنند و از ترک کردن موتورسیکلت روشن حتی برای مدت کوتاه بپرهیزند.

About

Check Also

۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال از بسته های سرمایه گذاری معاون توسعه اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد انزلی از دستاوردهای ایران اکسپو ۱۴۰۳ خبر داد: ۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال هیأت های خارجی از بسته های سرمایه گذاری

۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال از بسته های سرمایه گذاری معاون توسعه اقتصادی …