- پایگاه خبری و تحلیلی همای خبر - https://homaykhabar.ir -

دستگیری سارق لوازم ساختمان نیمه کاره در لاهیجان

فرمانده انتظامی لاهیجان از دستگیری یک سارق لوازم ساختمان نیمه کاره در این شهرستان خبر داد.

محمود قاسمی اظهار کرد: به دنبال گزارش وقوع یک فقره سرقت لوازم ساختمان نیمه کاره در یکی از خیابان‌های شهر لاهیجان، پیگیری و شناسایی سارقان در دستور کار ماموران این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران کلانتری ۱۱ فرماندهی انتظامی شهرستان لاهیجان با تحقیقات گسترده و نامحسوس و شگردهای خاص پلیسی و هماهنگی مقام قضایی، متهم به هویت «س‌ـ ح» را شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی لاهیجان ادامه داد: متهم در تحقیقات به عمل آمده به سرقت لوازم ساختمان نیمه کاره اعتراف و اموال سرقتی در مخفیگاهش کشف و تحویل مالباخته شد.

وی در پایان از تشکیل پرونده برای متهم و تحویل آن به مراجع قضایی خبر داد و از مردم خواست با رعایت اصول حفاظتی و توجه به هشدارهای پلیس اموال خود را از دستبرد سارقان محفوظ نگه‌دارند.

* کشف ۸ دستگاه موتورسیکلت سرقتی در سیاهکل

فرمانده انتظامی سیاهکل از کشف هشت دستگاه موتورسیکلت سرقتی و دستگیری سارق در این شهرستان خبر داد.

رمضانعلی پورقاسم اظهار کرد: در هنگام گشت‌زنی در حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودری نیسان مشکوک و پس از توقیف در بازدید از خودرو تعداد هشت موتورسیکلت مشاهده و پس از استعلام از سرقتی بودن موتورسیکلت‌ها مطمئن و متهم به هویت «ا ـ س» دستگیر برای تکمیل پرونده به مقر انتظامی دلالت دادند.

وی افزود: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دادسرا اعزام و با قرار صادره مناسب روانه زندان شد.

فرمانده انتظامی سیاهکل در پایان ضمن توصیه به مالکان خودرو و موتورسیکلت در نگه‌داری وسائط نقلیه تصریح کرد: از وسایل ایمنی خودرو نظیر دزدگیر، سوئیچ مخفی، قفل فرمان و قفل پدال استفاده کنند و از ترک کردن موتورسیکلت روشن حتی برای مدت کوتاه بپرهیزند.