چاپ مطلب چاپ مطلب

دستگیری سارق منزل و ساختمان‌های نیمه‌کاره در لاهیجان

همای گیلان:فرمانده انتظامی لاهیجان از دستگیری سارق منزل و ساختمان‌های نیمه کاره با ۱۰ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.


سرهنگ “قاسم جانعلی‌پور” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از منازل خالی از سکنه در سطح شهرستان لاهیجان، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.
این مقام انتظامی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با بررسی دقیق صحنه‌های وقوع سرقت و تحقیقات میدانی، سرنخ‌هایی از سارق این پرونده‌ها به دست آورده و در نهایت وی را با یک دستگاه خودور پراید در حین پرسه‌زنی در حوالی یک منزل رویت و دستگیر کردند.
وی ادامه داد: با توجه به عدم همخوانی پلاک با مشخصات وسیله نقلیه و استعلام به عمل آمده مشخص شد که خودرو مورد نظر نیز سرقتی است.
سرهنگ جانعلی‌پور اذعان داشت: سارق ۳۹ ساله در اعترافات خود علاوه بر سرقت خودرو، به ۶ فقره سرقت منزل و ۳ فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره نیز اعتراف کرد.
این مقام انتظامی تصریح کرد: پس از هماهنگی با مقام قضائی و در بازرسی از منزل سارق تعدادی اموال سرقتی از قبیل، یک دستگاه جارو برقی، ۳ دستگاه پمپ آب، ۴ دستگاه محافظ لوازم الکترونیکی، ۱۱ عدد کلید و پریز، ۶۵ متر انواع سیم و کابل و برخی لوازم خرد دیگر کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان در پایان با اشاره به اینکه سارق دستگیر شده با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد تاکید کرد: با رعایت هشدار‌های پلیس می‌توان از بسیاری از اینگونه سرقت‌ها پیشگیری کرد.

با کانال همای خبر همراه باشید.http://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

در همایش ملی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی صورت گرفت؛ کسب رتبه برتر در حوزه های روابط عمومی، فناوری اطلاعات و تامین مالی توسط منطقه آزاد انزلی

در همایش ملی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی صورت گرفت؛ کسب رتبه برتر در حوزه …