چاپ مطلب چاپ مطلب

دستگیری سه سارق زورگیر در شهرستان رودسر

همای گیلان:فرمانده انتظامی شهرستان رودسر گفت: سه سارق زورگیر در شهرستان رودسر که با استفاده از خودوی شخصی تحت عنوان مسافرکش اقدام به اخاذی از مسافران می‌کردند، دستگیر شدند.

139501271559419617515974

سرهنگ پاسدار رمضانعلی پورقاسم  اظهار داشت: مأموران انتظامی این شهرستان در پاسگاه گلوگاه چابکسر به یک دستگاه خودروی سواری پراید که با سه سرنشین مرد در حال ورود به شهرستان بود مشکوک شدند.

وی گفت: به خودروی فوق توسط مأموران انتظامی فرمان ایست داده شد که آن‌ها توجهی به فرمان ایست نکردند و به مسیر ادامه دادند که در حال گریز توسط مأموران انتظامی متوقف شدند و در بازرسی اولیه از آن‌ها مقداری اسکناس خارجی، طلا و جواهرات و گوشی تلفن همراه به کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رودسر با اشاره به اینکه ارزش تقریبی اموال مکشوفه حدود ۲۰۰ میلیون ریال است، افزود: هر سه نفر این سارقان غیر بومی استان گیلان هستند که با استفاده از خودوی شخصی تحت عنوان مسافرکش اقدام به اخاذی از مسافران که غالباً زن بودند، می‌کردند.

سرهنگ پورقاسم با اشاره به اینکه سارقان با تشکیل پرونده مقدماتی تحویل جهت سیر مراحل قانونی مراجع قضایی شدند تصریح کرد: سارقان در تحقیقات اولیه به جرم خود مبنی بر اخاذی از مسافران در قالب مسافرکشی اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رودسر به عموم مردم به‌ویژه بانوان توصیه کرد: حتی المقدور در همه مسیرها جهت تردد از خودروهای عمومی و تاکسی‌ها استفاده کرده و از سوارشدن به خودروهای شخصی پرهیز کنند تا گرفتار این سارقان نشوند.

شهرستان رودسر در ۷۵ کیلومتری شرق استان گیلان واقع است.//تسنیم

About سردبیر

Check Also

جلسه با مغازه داران مسیر رودخانه اصلی شهر از پل بتنی تا پل خاله جهت کمک به بازگشایی کنار رودخانه با  توافق  صاحبان اصلی مغازه ها باحضور شهردار محترم واعضای محترم شورای شهر لنگرود

جلسه با مغازه داران مسیر رودخانه اصلی شهر از پل بتنی تا پل خاله جهت …