چاپ مطلب چاپ مطلب

دستگیری صیاد ۲۰ قطعه سهره طلائی در رودبار

صیاد سهره‌های طلایی در مناطق شکار ممنوع رودبار دستگیر  شد .

همای خبر به نقل از روابط عمومی حفاظت محیط زیست گیلان ،سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رودبار با اعلام این خبر گفت: این صیاد متخلف که  تخلفات زیادی از  وی در منطقه شکار ممنوع جیرنده عمارلو گزارش شده بود  توسط ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان رودبار و کمک خوب همیاران محیط زیست این منطقه دستگیر شد.
علی فرهی ضمن تشکر از همیاران و سازمان مردم نهاد شهرستان که بسیار پرتوان فعالیت و همکاری میکنند گفت: این متخلف با گستراندن تورهای مخصوص اقدام به صید ، فروش و قاچاق پرنده سهره طلایی می نمود که با کمک خوب این همیاران و  حضور به موقع ماموران یگان شهرستان رودبار شناسایی و دستگیر شد و تعداد ۲۰ قطعه سهره طلایی در همان محل به دامان طبیعت بازگشت.
وی در ادامه گفت: متخلف پس از دستگیری توسط مامورین محیط زیست این اداره به کلانتری منطقه عمارلو منتقل شده و با تشکیل پرونده بازداشت وبه مراجع قضایی شد.
علی فرهی گفت: سهره طلایی پرنده‌ای است با بال‌های زرد و سیاه ، دم سیاه و سفید ، صورت قرمز لاکی و پشت قهوه‌ای خاکی که در ناحیه دمگاه به سفیدی می گراید که صدایی بسیار دلنشین دارد .
وی افزود:  زیبایی رنگ و نغمه های خوش این پرنده باعث گشته تا این متخلفان با تعبیه تور  و دام  ، اقدام به صید و فروش آنها  نمایند .

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

بازدید دکتر محمد کرمی دادستان شهرستان لنگرود دکتر جلالی فرماندار شهرستان لنگرود  مهندس ابراهیمی شهردار چاف وچمخاله به همراه ریاست کلانتری ۱۳چاف وچمخاله از رودخانه چمخاله جهت پاکسازی گیاه مهاجم سنبل آبی

بازدید دکتر محمد کرمی دادستان شهرستان لنگرود دکتر جلالی فرماندار شهرستان لنگرود مهندس ابراهیمی شهردار …