چاپ مطلب چاپ مطلب

دستگیری عامل پخش برگه‌های توتو در یک قهوه خانه

فرمانده انتظامی لاهیجان از کشف ۵ هزار برگ توتو (پیش‌بینی نتیجه فوتبال) و شناسایی و دستگیری یک متهم در این شهرستان خبر داد.

همای گیلان سرهنگ ” مجید نیکویی ” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: برخورد با مخلان نظم و امنیت و ناقضان قانون با هدف ایجاد آرامش و امنیت اجتماعی از اهداف اصلی پلیس است.

وی گفت: با توجه به دریافت گزارشاتی مبنی بر اینکه فردی در یک قهوه خانه در حوزه استحفاظی کلانتری ۱۱ اقدام به پخش برگه‌های توتو (پیش‌بینی نتیجه فوتبال) می‌کند، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان با بیان اینکه با تحقیقات نامحسوس، صحت موضوع برای ماموران محرز و با هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند افزود: ۵ هزار برگه توتو (پیش‌بینی نتیجه فوتبال) در بازرسی از این مکان کشف شد.
این مقام انتظامی تصریح کرد: در این راستا متهم ۵۹ ساله دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.
سرهنگ نیکویی در پایان با اعلام اینکه پلیس به صورت شبانه‌روزی و با بکارگیری تمام امکانات برای برقراری نظم و امنیت تلاش می‌کند خاطرنشان کرد: مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ آماده دریافت اخبار و اطلاعات شهروندان در خصوص شناسایی و برخورد با مجرمان است.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال از بسته های سرمایه گذاری معاون توسعه اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد انزلی از دستاوردهای ایران اکسپو ۱۴۰۳ خبر داد: ۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال هیأت های خارجی از بسته های سرمایه گذاری

۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال از بسته های سرمایه گذاری معاون توسعه اقتصادی …