چاپ مطلب چاپ مطلب

دستگیری قاتل، ۲۴ ساعت پس از ارتکاب جرم در رودسر

همای گیلان: سرهنگ رمضانعلی پورقاسم اظهار داشت: مردی ۴۷ ساله که در بخش کلاچای رودسر پس از ورود به منزل مسکونی ضمن سرقت طلا و جواهرات یک زن ۸۱ ساله را به قتل رسانیده بود ظرف مدت ۲۴ ساعت دستگیر شد.

قتل-800x600

وی افزود: قاتل که به مواد مخدر نیز اعتیاد دارد با ورود به منزل این زن که تنها زندگی میکرد پس از شناسایی توسط مقتوله وی را به قتل رساند و به‌همراه اموال مسروقه محل جنایت را ترک کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان رودسر تصریح کرد:کارآگاهان پلیس آگاهی رودسر پس از اطلاع از موضوع طی عملیاتی پلیسی ضمن شناسایی قاتل با هویت مشخص، وی را در شهر واجارگاه بخش کلاچای رودسر شناسایی و دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه قاتل در تحقیقات اولیه به جرم خود اعتراف کرد گفت: قاتل به همراه پرونده متشکله مقدماتی جهت بررسی جنایت فوق و رسیدگی به جرم تحویل مقام محترم قضایی شد.

سرهنگ پورقاسم همچنین از کشف ۲۴ کیلو مواد مخدر از نوع حشیش و تریاک در این شهرستان خبر داد و گفت: در راستای کار اطلاعاتی پلیسی طی عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان و شهرستان رودسر موفق شدند در گلوگاه چابکسر شهرستان رودسر این میزان مواد را کشف کنند.

وی افزود: این مقدار مواد از یک زن و شوهر حدود ۵۰ ساله کشف شد که مواد مکشوفه را به‌طور ماهرانه‌ای در خودروی سواری پیکان جاسازی کرده بودند و از سمت شرقی استان مبادی ورودی گلوگاه چابکسر قصد ورود به استان را داشتند که در محل پاسگاه گلوگاه چابکسر دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان رودسر بیان کرد: متهمان دستگیر شده که اهل استان گیلان هستند و قصد داشتند مواد مورد نظر را از تهران به گیلان انتقال دهند به‌همراه مواد مخدر مکشوفه جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام محترم قضایی شدند.

//تسنیم

About سردبیر

Check Also

خسروپناه: نگهداری از توله سگ و گربه جای فرزندان را گرفته است

خسروپناه: نگهداری از توله سگ و گربه جای فرزندان را گرفته است دبیر شورای عالی …