چاپ مطلب چاپ مطلب

دستگیری کیف‌قاپ حرفه‌ای در شرق گیلان

همای گیلان: فرهاد فلاح‌کریمی بعد از ظهر امروز در جلسه انتظامی گیلان با اشاره به وقوع تعدادی کیف‌قاپی توسط سارقان موتورسوار در حوزه شهرستان‌های رودسر و لنگرود اظهار کرد: کارآگاهان شهرستان‌های مذکور با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع آن را پیگیری کردند.

وی به کشف سرنخ‌هایی با بررسی صحنه‌های سرقت توسط کارآگاهان پلیس آگاهی گیلان اشاره کرد و افزود: سارق کیف‌قاپ در یک عملیات مشترک توسط کارآگاهان آگاهی شهرستان‌های رودسر و لنگرود دستگیر شده است.

رئیس پلیس آگاهی گیلان با بیان اینکه متهم مذکور در تحقیقات پلیسی به شش فقره کیفى‌قاپی در رودسر و چهار فقره در لنگرود اعتراف کرده است، تصریح کرد: متهم به ۱۰ فقره کیف‌قاپی در بروجرد اعتراف کرده است.

فلاح کریمی، متهم مذکور را تحت تعقیب پلیس آگاهی استان‌های همدان و لرستان خواند و بیان کرد: شهروندان در صورت مشاهده افراد مشکوک در کوچه‌های خلوت مراتب را به تلفن ۱۱۰ یا ۱۳۰ پلیس آگاهی اطلاع دهند.

وی در ادامه به کشف چهار محموله ترانزیتی خارجی ام.دی.اف در گیلان اشاره کرد و گفت: وزن محموله کشف شده ۹۶ تن است و هشت میلیارد ریال ارزش دارد.

رئیس پلیس آگاهی گیلان با اشاره به اینکه صاحبان محموله مذکور بدون پرداخت حقوق و عوارض گمرکی قصد داشتند آن را از استان خارج کنند، خاطرنشان کرد: پنج متهم در مورد پرونده مذکور دستگیر و با تشکیل پرونده به دادسرا معرفی شدند.

فلاح کریمی متذکر شد: متهمان مذکور با دستور مقام قضایی برای تحقیقات بیشتر در اختیار پلیس آگاهی گذاشته شدند و پرونده در حال رسیدگی است.

//فارس

 

 

14380610577

About سردبیر

Check Also

مدیرعامل شرکت گاز گیلان: آموزش و فرهنگسازی در مدارس، آینده‌ای روشن را برای ما رقم خواهد زد

مدیرعامل شرکت گاز گیلان: آموزش و فرهنگسازی در مدارس، آینده‌ای روشن را برای ما رقم …