چاپ مطلب چاپ مطلب

دستگیری ۴۵ معتاد متجاهر و خرده‌فروش مواد مخدر در شهرستان آستانه‌اشرفیه

دستگیری 45 معتاد متجاهر و خرده‌فروش مواد مخدر در شهرستان آستانه‌اشرفیه

فرمانده انتظامی شهرستان آستانه‌اشرفیه گفت: در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی ۳۹ معتاد متجاهر و ۶ خرده‌فروش مواد مخدر در این شهرستان دستگیر شدند.

همای گیلان، به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آوای دیار ما، سرهنگ عیسی روشن قلب فرمانده انتظامی شهرستان آستانه‌اشرفیه در گفتگو با خبرنگار دیار ما بابیان اینکه هم‌زمان با آغاز سال نو و باهدف پاک‌سازی نقاط آلوده، تفرجگاه‌ها، پارک‌ها و بوستان‌ها طرح ارتقای امنیت اجتماعی در این شهرستان اجرا شد، گفت: در این طرح تیم‌های عملیاتی پلیس پس از شناسایی چند محل تجمع معتادان پرخطر وارد عمل شدند و ضمن جمع‌آوری و دستگیری ۳۹ معتاد متجاهر و ۶ خرده‌فروش، ۲۳۳ گرم انواع مواد مخدر کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آستانه‌اشرفیه با اشاره به اینکه طرح‌های پاک‌سازی در مناطق آلوده و برخورد جدی پلیس با سوداگران مرگ و خرده‌فروشان مواد افیونی استمرار دارد، افزود: با هماهنگی قضایی، معتادان متجاهر دستگیرشده به کانون‌های بازپروری و مراکز ترک اعتیاد معرفی شدند.

سرهنگ روشن قلب در پایان تصریح کرد: شهروندان هشدارها و توصیه‌های پلیس را جدی بگیرند و در صورت مشاهده افراد مشکوک از طریق مرکز تلفن ۱۱۰ موارد را به پلیس اطلاع دهند.

تصویر: آرشیوی

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

حضور منطقه آزاد انزلی در ایران اکسپو

حضور منطقه آزاد انزلی در ایران اکسپو   ششمین دوره نمایشگاه توانمندی‌های صادرتی ایران (ایران …