چاپ مطلب چاپ مطلب

دستگیری ۵ سارق دام در گیلان

همای گیلان: رئیس پلیس آگاهی گیلان از سرقت ۱۲ رأس گاو در رشت و سه رأس در صومعه‌سرا خبر داد و گفت: پنج سارق در این زمینه دستگیر شدند.

خبرگزاری فارس: دستگیری 5 سارق دام در گیلان

 فرهاد فلاح‌کریمی بعد از ظهر امروز در نشست انتظامی گیلان با اشاره به وضعیت سرقت احشام در استان اظهار کرد: افزایش وقوع سرقت احشام در شهرستان رشت و صومعه‌سرا، کارآگاهان آگاهی این موضوع را به صورت ویژه مورد رسیدگی قرار دادند.

وی  با بیان اینکه ماموران آگاهی پلیس با تحقیقات خود دلایل و مستندات پیرامون شگرد به‌کار رفته رفته در سرقت‌ احشام را جمع‌آوری کردند، افزود: با توجه به نحوه و زمان وقوع، از سریالی بودن سرقت‌ها اطمینان حاصل کردند.

رئیس پلیس آگاهی گیلان از دستگیری یک سارق سابقه‌دار در زمینه سرقت‌های احشام خبر داد و گفت: ردپای این سارق سابقه‌دار ۲۴ ساله در مخفیگاه وی به دست آمد و دستگیر شد.

وی با تصریح بر اینکه سارق در تحقیقات پلیس به سرقت ۱۲ رأس گاو در رشت و سه رأس در صومعه‌سرا با همدستی چهار متهم دیگر اعتراف کرد، یادآور شد: همدستان این متهم نیز در عملیاتی دستگیر شدند.

فلاح‌کریمی میزان فروش احشام سرقت شده توسط سارقان را ۳۰ میلیون تومان عنوان کرد و یادآور شد: سارقان با تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند.//فارس

 

About سردبیر

Check Also

برپایی سیرک در کومله

برپایی سیرک در کومله با حضور دکتر مهدی پور شهردار، آقای عظیمی ریاست شورای شهر …