چاپ مطلب چاپ مطلب

دشمن فرمول جدید خود را در انتخابات اجرا می کند!!!/ فرهاد پردخته

همای گیلان: مراقب باشیم حماسه حضور را در کام ملّت تلخ نکنند!

دشمن با یک برنامه ریزی خاص برای انتخابات، بدنبال تحقق توطئه طراحی شده خود است، بنابراین باید ملت ایران به عنوان صاحبان اصلی کشور از برخی حقایق مطلع شوند تا این نیات پلید محقق نشود؛ رهبر معظم انقلاب، ( ۲۸ بهمن ۱۳۹۴).

download-1-2

از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی طراحی بیگانگان، جلوگیری از برگزاری انتخابات در ایران بود که تلاشهایی را هم انجام دادند اما چون مأیوس شدند، در سالهای اخیر، تمرکز خود را بر زیر سوال بردن انتخابات قرار داده و می‌خواهند در انتخابات اعمال نفوذ کنند. رهبر معظم انقلاب، ( ۲۸ بهمن ۱۳۹۴).

اولین گام یاران  فتنه در انتخابات فعلی  به نظر می رسد کلید خورده است!

بعضی از نامزدهای انتخابات پیش رو وابسته به جریان فتنه وفتنه ساز ، این روزها با همنوا کردن روشنفکران مدعی حقوق مجرمین جریان ساز فتنه ۸۸ وبعد آن   در لفافه می گویند: سیاست نظام در حصر سران فتنه مخالف با رحمانیت دین است؛ ودر سخنرانی های خصوصی خود می گویند: چرا  سهامداران این نظام بدون محاکمه در حصر هستند؛ می خواهیم با ورود به  مجلس دهم ،با اصلاحات  قانونی جلو روند اینگونه محاکمه ها را بگیریم!!!

 فتنه گران امروز ،در محافل خصوصی وحتی علنی در جریان انتخابات ودر حال حاضر در روزهای تبلیغات علنی در پرتو این فضا سازی مسموم فکری در آستانه انتخاب مردم به دنبال القای این موضوع هستند که آزادی سران فتنه مطالبه اصلی روشنفکران و تحصیلکردها جهت حضور در انتخابات می باشد !!!.

هشداری که از مدت ها پیش ، متعدد رهبر فرزانه و با تدبیر انقلاب را شناخته و به ما گوشزده کرده ومی کند که مراقب باشیم تا در دام فتنه های جدید دشمن گرفتار نگردیم.

این  جهت  دهی و حرکت فتنه گران در آستانه انتخابات به دنبال دو قطبی کردن جامعه با محوریت حامیان و مخالفان برجام، موافقان و مخالفان حصر سران فتنه و رابطه با آمریکا ؛ شکل دهی متامع جریان نفوذ است؛ که آنها جهت نفوذ در دو سنگر مهم سیاست گذاری و قانونگذاری تلاش می کنند؛ قرائت انحرافی از اسلام ناب؛ استرلیزه کردن دین با عنوان «اسلام رحمانی» را القاء کنند. تا مردم را به گفتمان پلید خود توجه داده و رافت اسلامی را علم کنند همچون قرآن برسر نیزه در جنگ صفین.

مقام معظم رهبری بعد از حوادث فتنه ۸۸   در جمع مردم گیلان فرمودند :«فتنه یعنی کسانی شعارهای حق را با محتوای صددرصد باطل مطرح کنند».

 حال  تئوری دشمن ، ابتدا توسط روشنفکرنماهای متجدد غرب گرا ، که سابقه حضور در فتنه سبز داشتند در خارج از کشور کلید خورده  و بعد توسط برخی از ایادی  آنان که غالب آنان  به ظاهر از خواص و فعالان سیاسی هستند که از معارف علوم انسانی غربی تغذیه می کنند، در داخل کشور ادامه دارد.

اجراکنندگان این سناریو بیشتر طیف روشنفکری هستند که خود را سیاسی می دانند ولی فاقد شعور سیاسی بوده و به بازی گرفته شده اند و میدان بازی آن ها برخی نشست های روشنفکرانه و سرمقاله برخی از روزنامه های زنجیره ای خاص کهنه وجدید است  و امروز بعضی از آنها در قالب نامزده های انتخابات  مامور و هدایت شده هستند که می خواهند با کمک همه ی عوامل استکباری خواسته وناخواسته در یک بازی دیگر  عده ای را  وارد بازی خود کنند.

 این روزها با جریان سازی برخی بدنبال این هستند که با ذائقه و سلیقه لیبرالیسم غربی ناهمگون با یک برنامه طراحی شده با نگاه عرفی کردن دین، شخصی کردن و حذف تکلیف و شریعت از دین تلاش شود برخی از ارزش ها و مؤلفه های اصلی دین مانند  «أشداء علی الکفار»، نفی طاغوت و استکبارستیزی، جهاد، دفع فتنه، حکومت دینی و… حذف شود.

بر اساس همین قرائت و تحریف تک بعدی و انحرافی آنان، سیاست نظام در حصر سران فتنه مخالف با رحمانیت دین لحاظ  می شود و فتنه گران در پرتو این فضای  مسموم فکری در آستانه انتخابات به دنبال القای این موضوع خواهند بود که آزادی سران فتنه مطالبه اصلی نمایندگان مجلس دهم وبه طبع آن روشنفکران سیاسی واجتماعی امروز جامعه است وبه همین جهت حاضر به  حضور در انتخابات شده اند.

  فتنه گرانی که در گذشته غایت آمالشان سپردن افکار امام به موزه تاریخ بود، در انتخابات آتی با تابلوی «امام را باید به عرف بین الملل برگرداند»، به دنبال تحریف شخصیت امام عظیم الشأن  می باشند. که خود شکل دیگری از فرمول بکار کرفته شده در بین نا بین جریان سازی های فتنه ی ادامه دار بچشم می خورد!!! 

 در هفته های اخیر فتنه گران در این سناریوی نخ نما شده در گام اول در اقدامی هماهنگ با نظام رسانه ای استکبار جهانی اساس مشروعیت و مقبولیت نظام و انتخابات را زیر سؤال برده و تجربه اثبات کرده است آنگاه که فتنه گران به دلیل عدم استقبال ملت در این سناریو ناکام می شوند، گام دوم جهت تأثیرگذاری و مدیریت انتخابات را برخواهند داشت؛ که البته وقت را مغتنم شمرده و برای  این هفته و هفته های بعد آن کد گذاری کرده اند!!!

رهبر معظم انقلاب

مجلسی که دنبال حاکمیت جریان اشرافی باشد مملکت را بدبخت می‌کند.

در حال حاضر فتنه گرانی که در گام اول سعی بر سرد کردن تنور انتخابات داشته اند در گام دوم تلاش خواهند کرد با موج سواری رسانه ای و حاشیه سازی های ساختگی در میتینگ های انتخاباتی با هدف مظلوم نمایی و… از تنور گرم انتخابات نانی دربیاورند که با ذائقه آنان و اربابانشان قرابت فکری و همخوانی بیشتری داشته باشد.

 خود رسانه های غربی منتشر کرده اند ؛چند ماه پیش همایشی با عنوان «ایران دوران گذار» ، در لندن برگزار شد که جمعی از مدعیان حقوق بشر و کارکنان بی. بی. سی فارسی و… در آن حضور داشتند. فردی به نام ریچارد آدامز که احتمالاً از کارشناسان  M .I.6 سازمان جاسوسی انگلیس است؛ در آنجا می گوید: «ما در ۱۸ ماه آینده فرمول های دوقطبی سازی در ایران را اجرا می کنیم؛ هم در حوزه فردی و اجتماعی و هم در حوزه کلان؛ و از هیچ فرصتی برای قرار دادن مردم در مقابل حاکمیت ایران فروگذار نمی کنیم» 

در آستانه هر انتخابات، اشتیاق برای طرفداری از کاندیداها و حضور در ستادهای انتخاباتی رونق می یابد. این موضوع از قواعد پذیرفته شده در مردم سالاری دینی بوده و فرصتی را برای تقویت سرمایه اجتماعی نظام فراهم می آورد اما از مختصات ذاتی فتنه، تبدیل فرصت ها به تهدید می باشد. جرم نابخشودنی ای که فتنه گران سبز در انتخابات حماسه ۸۸ مرتکب شده و آبروی نظام اسلامی را در انظار جهانیان خدشه دار کردندتبدیل فرصت ها به تهدید بود.

برگزاری و پوشش خبری تجمع های غیرقانونی، بزرگنمایی اختلافات درون خانوادگی در رقابت های انتخاباتی، شایعه پراکنی و سیاه نمایی، انتشار نامه های مظلومیت خواهی توسط سیاسیون مطرود، نشر دستورالعمل های  انتخاباتی فتنه گران ، اختلال و جنجال سازی در میتینگ های سیاسی، وارد شدن احتمالی  دولت به نفع جریان سیاسی خاص و… از مصادیقی است که می تواند فضای دوقطبی در جامعه را پررنگ تر کند ؛ همه باید مراقب باشیم!!!.

 دیده می شود  فتنه گران در آستانه انتخابات ۷ اسفند به دنبال دو قطبی کردن جامعه با محوریت حامیان و مخالفان برجام، موافقان و مخالفان حصر سران فتنه و رابطه  همه جانبه با آمریکا بوده و هستند.

 رهبر انقلاب اسلامی در دیدار امسال با هیأت دولت حفظ یکپارچگی مردم را از ضروریات خواندند و افزودند: «برای مراقبت از یکپارچگی جامعه، باید از حاشیه سازی و تشتت آفرینی دوری کرد و هیچ حرف و سخنی که وحدت را خدشه دار کند بر زبان نیاورد» .

 تبعیت از هدایت های روشنگرانه رهبری و عدم تقلیل سطح مباحث ملی به بازی های جناحی و همدلی و همزبانی دولت-ملت، رمز گرفتار نشدن در این سناریوی استکبار جهانی و فتنه گران داخلی می باشد؛ که متاسفانه  امروز هم لمس می شود و هم دیده می گردد که  نامزده های جریان ساز در بعضی از حوزه های انتخابیه  در خصوص پروژه دشمن خواسته وناخواسته فعّال     شده اند.

 در این هفته سرنوشت ساز مراقب همه ی حرکات شبانه روزی فتنه گران باشیم. تا خواسته وناخواسته، روشنفکران با شعور سیاسی و جوانان ، دانشجویان ، دانش آموزان و احاد مردم  جامعه ، الخصوص اعضای خانواده ها  در دام فرمول جدید از پیش طراحی دشمن  گرفتار نشویم!!!

About سردبیر

Check Also

رشد گرانی‌ها و قیمت‌های کمرشکن امان مردم را بریده؛ دولت رئیسی فقط یک تماشاچی منفعل است

رشد گرانی‌ها و قیمت‌های کمرشکن امان مردم را بریده؛ دولت رئیسی فقط یک تماشاچی منفعل …