چاپ مطلب چاپ مطلب

دعوت مدیرکل صمت گیلان به حضور پرشور در انتخابات

دعوت مدیرکل صمت گیلان به حضور پرشور در انتخابات

🔹مدیرکل صنعت ، معدن و تجارت استان گیلان آحاد مردم به ویژه صنعتگران ، معدنکاران، اصناف و بازاریان را به حضور پرشور در انتخابات ۱۱ اسفند ماه ۱۴۰۲ دعوت کرد.

*⭕️ متن این پیام بدین شرح است:*

*فعالان عرصه تولید و تجارت گیلان پرچمدار انتخابات خواهند بود*

بسم الله الرحمن الرحیم

🔸مهمترین رویدادهای سیاسی و اجتماعی در سال ۱۴۰۲ در کشور دو انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری است

🔹حضور پرشور و آگاهانه آحاد مردم علی الخصوص جامعه صنعت ،معدن و تجارت در صحنه انتخابات یعنی سهیم شدن در سرنوشت کشوری که هر قسمت از خاکش بوی جهاد، شجاعت و ایثار می‌دهد.

🔸۱۱ اسفند ماه میعادگاه حماسه بزرگ حضور مردم شریف گیلان است که بار دیگر همدلی وحدت و تعصبمان به نظام مقدس جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان کشیده و انقلاب ما را در برابر تمامی نیرنگ‌های دشمنان بیمه کنیم.

🔹 حضور مردم در پای صندوق‌های رای کمک می‌کند تا بتوانیم با افزایش مشارکت در انتخابات قدرت نظام جمهوری اسلامی را نشان دهیم و هم اینکه با جدیت تلاش کنیم انتخاب اصلح داشته باشیم. باید تلاش کنیم کسانی را برای مجلس انتخاب کنیم که دغدغه مسائل و مشکلات مردم را داشته باشند و بتوانند هم در قانونگذاری، هم نظارت بر اجرای قانون و هم در انتخاب وزیران کارآمد برای کابینه دولت نقش تاثیرگذار داشته باشند.

🔸جامعه صمت گیلان در چهار دهه گذشته در رویدادهای مختلف در کنار انقلاب و نظام بوده‌ و نقش خود را به خوبی ایفا کرده‌اند؛*فعالان عرصه تولید و تجارت گیلان پرچمدار انتخابات خواهند بود*
امروز نیز بار دیگر صحنه نقش‌آفرینی دیگری آماده شده و بر همه ما واجب است نه تنها به فرمان مقام معظم رهبری خود گوش فرا دهیم و پای صندوق‌های رأی حضور یابیم، بلکه باید با روشنگری بیش از پیش موجبات تشویق و ترغیب مردم برای حضور در پای صندوق‌های رأی را فراهم آوریم.

🔹اینجانب از عموم مردم به ویژه خانواده بزرگ صمت گیلان دعوت می‌کنم تا بار دیگر در انتخاباتی که مظهر جمهوریت نظام است، حضوری پر شور داشته و با انتخاب اشخاص اصلح‌ ضمن تاثیرگذاری بر سرنوشت خود و جامعه ؛ زمینه تشکیل مجلسی انقلابی و مسئولیت‌پذیر در جهت تحقق اهدف والای “ایران قوی و مقتدر” را فراهم نمایند.

*تیمور پورحیدری*
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان گیلان

انتهای پیام/ همای خبـر

About نسرین عشقی

Check Also

باریتعالی در قرآن کریم صراحتا  مسلمانان را به شورا و مشورت سقارش فرمود 

یادداشت مدیر ‘ کانون فرهنگی سفیـر معتمد ‘ به مناسبت روز شوراها؛ باریتعالی در قرآن …