چاپ مطلب چاپ مطلب

دلار قیمت شیشه را ۳برابر کرد؛ چرخش معتادان به تریاک یا گل؟!

همای گیلان، براساس جدیدترین اطلاعات پلیس مواد مخدر در ایران و مسئولان ستاد مبارزه با موادمخدر، شیشه به عنوان یکی از پر مخاطره‌ترین ماده مخدر ایرانی در میان مصرف کنندگان با رشد قیمت سه برابری مواجه شده است.

▫️به طوریکه تا سال گذشته، هر گرم شیشه چیزی در حدود ۳۰ هزار تومان به فروش می‌رسید که حالا براساس جدیدترین اطلاعات ستاد مبارزه با مواد مخدر، هر گرم شیشه به رقمی در حدود ۱۰۰ هزار تومان رسیده‌است.

▫ افزایش قیمت شیشه اما متاثر از چند عامل است، نخست عزم مسئولان انتظامی در برخورد و منهدم کردن لابراتوارهای تولید شیشه زمینه ساز کاهش تولید شیشه در این مکان‌های زیرزمینی شده شده و دوم اینکه نوسانات نرخ ارز، سوداگران این حوزه را ترغیب به افزایش قیمت این مخدر کرده است.
▫ افزایش قیمت شیشه در ایران، این سوال و نگرانی را ایجاد می‌کند که ممکن است معتادان دست به رفتارهای پر خطری چون مصرف هروئین یا تزریق ارزان مخدرها بزنند. همچنین پیش دیگر ستاد مبارزه با مواد مخدر این است که ممکن است مصرف کنندگان، به مخدرهایی سنتی همچون تریاک روی بیاورند و در این همین زمینه حتی محتمل است مخدر گل جای شیشه را بگیرد/خبرآنلاین

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

فراروز: جزئیات اختصاصی از پرونده معروف به فساد در فوتبال

فراروز: جزئیات اختصاصی از پرونده معروف به فساد در فوتبال   🔹رئیس کل دادگستری استان …