چاپ مطلب چاپ مطلب

بخشدار مرکزی رشت:دهه فجر امسال ، ۳۸پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۸۸میلیارد در بخش مرکزی به بهر ه برداری می رسد


اختصاصی همای گیلان، بخشدار مرکزی رشت با بیان اینکه دهه فجرامسال، ۳۸پروژه با اعتباری بالغ بر ۸۸ میلیاردو ۲۴میلیون تومان در بخش مرکزی به بهره برداری می رسد، گفت: دهه فجر فرصت مناسبی برای تبیین ارزشهای نظام جمهوری اسلامی در برابر هجمه های بیگانگان است.
فریبرز سعیدی کیا با تبریک ایام الله فجر انقلاب اسلامی ،فرا رسیدن چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی گفت: به مناسبت این ایام ۳۸ پروژه با اعتباری بالغ بر ۸۸میلیارد و۲۴میلیون تومان به بهره برداری خواهد رسید که با اجرایی شدن این پروژه ها برای ۵۴۶نفر بطور مستقیم و ۱۹۵نفر غیرمستقیم اشتغال ایجادخواهدشد و ۳۵۱نفر اشتغال موقت را شامل می شود.

سعیدی کیا با بیان اینکه دهه فجر فرصت مناسبی است که خدمات دولت تدبیر و امید در عرصه خدمات رسانی به مردم اطلاع داده شود ، یاداورشد: بر ما مسوولان نظام واجب است تا با تداوم ارمان مقدس شهیدان ،خدمات شایسته ای در خور شان مردم که -ولی نعمتان اصلی انقلاب هستندارائه نماییم .
بخشدار مرکزی رشت افزود: غالب پروژه ها با همکاری جهاد کشاورزی،راه و شهرسازی،میراث فرهنگی و گردشگری،صنعت و معدن،بنیاد مسکن، بنیاد شهید و بهزیستی انجام خواهد شد.
عطیه نصرتی

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

#اختصاصی_همای_خبر منوچهر مهدی پور شهردار کومله: هدف از برپایی جشنواره بهارنارنج ، نهادینه کردن گردشگری و ایجاد فرصت های سرمایه گذاری از اقصی نقاط کشور میباشد

#اختصاصی_همای_خبر منوچهر مهدی پور شهردار کومله: هدف از برپایی جشنواره بهارنارنج ، نهادینه کردن گردشگری …