چاپ مطلب چاپ مطلب

دوخبر از فرمانداری آستانه اشرفیه/نشست با معاونت مهندسی و توسعه امور آب و فاضلاب روستایی استان گیلان/برگزاری جلسه با سرمایه گذاران بخش خصوصی

همای گیلان: اسماعیلیان در نشست با معاونت مهندسی و توسعه امور آب و فاضلاب روستایی استان گیلان، از نهایی شدن اجرای طرح B.O.T و آبرسانی به ۱۱ روستای آستانه خبر داد .
در این جلسه که در راستای کامل نمودن پروژه آبرسانی همه روستاهای سطح شهرستان انجام گرفته است فرماندار اذعان داشت : پس از رایزنی های متعدد و برگزاری نشست های رسمی و غیر رسمی با مسئولان ذیربط  در خصوص آبرسانی به روستاهای باقیمانده شهرستان آستانه اشرفیه، سرانجام شهرستان آستانه اشرفیه بعنوان اولین شهرستان مجری طرح انتخاب گردبد. B.O.T
imamjomechaboksar2-150x150
وی افزود که در این طرح که با برآورد اولیه ۸ میلیارد تومان کلید خورده است قرار است که ۱۲۰ کیلومتر لوله گذاری جهت بهره مندی ۱۱ روستای شهرستان( امیرهنده بالا و پایین، گیلده بالا و پایین، لوخ بالا و پایین، دستک، محسن آباد دستک، پائین رودپشت، دهنه سر سفیدرود، تاسنده) انجام گیرد.
فرماندار در پایان جلسه، خاطر نشان کرد که تلاش خواهد شد تا مراسم کلنگ زنی این طرح بزرگ، با حضور استاندار محترم گیلان و احیانأ یکی از معاونان محترم وزیر نیرو  همزمان با  سی و ششمین  طلیعه فجر انقلاب اسلامی که به نام «پیشرفت و عدالت در پرتو اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی»  مزین گشته است، انجام گیرد.
با اجرای این طرح همه روستاهای شهرستان استانه اشرفیه از نعمت آب بهره مند خواهند شد.
.
.
.
 اسماعیلیان فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه از برگزاری جلسه با سرمایه گذاران بخش خصوصی جهت احداث شهرک توریستی و اکوتوریستی و طبیعت درمانی در مجاورت پارک ملی بوجاق بندرکیاشهر خبر داد.
فرماندار آستانه اشرفیه  منحصر به فرد بودن منطقه بندرکیاشهر به جهت قرار گرفتن در مصب رودخانه سفیدرود و جاذبه های فوق العاده دریا، سواحل، زیبایی خیره کننده چهار فصل سال و مجاورت با بزرگترین پارک ملی خشکی دریایی کشور(بوجاق)، را برای هر سرما یه گذار داخلی و خارجی، جذاب دانست
 اسماعیلیان اضافه کرد :  که سرمایه گذاران حاضر، که سابقه ساخت بیمارستان های مدرن در شهرهای مذهبی کربلا و نجف و .. را در کوتاهترین زمان ممکن را داشته اند قول داده اند که این شهرک را در فضای ۸۲۰ هزار مترمربعی و در قالب شش بخش بیمارستان، دانشکده فوق تخصصی، مرکز استراحت، هتل، مراکز تفریحی و دهکده ساحلی(شهرک پزشکان) در کوتاهترین زمان ممکن اجرایی نمایند.
 وی در پایان خاطر نشان کردند که این موضوع از چندین ماه قبل در حال پیگیری بوده که پس از اطمینان از نهایی شدن پروژه مزبور، همزمان با برگزاری جلسه هماهنگی نهایی، رسانه ای شده است.

About سردبیر ارشد

Check Also

این استان‌ها بیشترین و کمترین مرگ و میر را در کشور دارند

این استان‌ها بیشترین و کمترین مرگ و میر را در کشور دارند سازمان ثبت احوال …