چاپ مطلب چاپ مطلب

دوره‌ اندیشه اسلامی با هدف توانمندسازی اعتقادی، بصیرتی، علمی و مدیریتی بسیجیان در رشت برگزار شد

دوره‌ اندیشه اسلامی با هدف توانمندسازی اعتقادی، بصیرتی، علمی و مدیریتی بسیجیان در رشت برگزار شد

مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه مرکزی رشت گفت: هدف از برگزاری دوره اندیشه اسلامی(دانا) مهارت‌افزایی و توانمندسازی اعتقادی، معنوی، بصیرتی، علمی و مدیریتی بسیجیان است.

 

به گزارش همای خبر، به نقل از خبرگزاری بسیج گیلان، دوره‌ اندیشه اسلامی دانا به مدت سه هفته با حضور خواهران بسیجی سپاه ناحیه مرکزی رشت و تعدادی از بانوان خبرنگار بسیج رسانه در مدرسه دخترانه ۱۵ خرداد رشت برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین رجب اسماعیل پور؛مسئول تعلیم و تربیت سپاه مرکزی رشت، با اشاره به اهمیت برگزاری دوره اندیشه اسلامی در رشت اظهار کرد: این دوره‌ سه روزه با حضور اساتید برجسته و شاخص استانی در روزهای پنج‌شنبه ۱۲، ۱۹ و ۲۶ مهر ویژه خواهران بسیجی برگزار شده است.

وی هدف از برگزاری دوره اندیشه اسلانی(دانا) را مهارت‌افزایی و توانمندسازی اعتقادی، معنوی، بصیرتی، علمی و مدیریتی بسیجیان عنوان کرد و افزود: مطالب ارائه شده در دوره اندیشه اسلامی (دانا) شامل مباحثی از توحید، نبوت، ایمان و ولایت فقیه بوده که این مطالب چکیده‌ای از مطالب اندیشه اسلامی است.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه مرکزی رشت با اشاره به برگزاری دوره دانا به مدت ٣٠ ساعت با حضور چهره های شاخص و اساتید برجسته استانی گفت: شرکت‌کنندگان در این دوره‌ها مبانی اعتقادی، معنوی و مهارت‌های مدیریتی خود را ارتقا بخشیدند.

وی با اشاره به اینکه بیش از١۶٠ نفر از بسیجیان و نقش آفرینان بسیجی در این دوره شرکت کردند، خاطر نشان کرد:دوره‌ دانا با تمرکز بر توانمندسازی بسیجیان،به ویژه بانوان،در زمینه‌های مختلف علمی،اعتقادی و مدیریتی،نقشی بسزایی در ارتقای سطح آگاهی و مهارت‌های بسیجیان ایفا می‌کند.

حجت‌الاسلام اسماعیل پور افزود: دوره اندیشه اسلامی ویژه برادران بسیجی نیز با عناوین اعلام شده در ماه آتی برگزار خواهد شد

About مدیر خبر1

Check Also

فریبرز مرادی سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان شد

فریبرز مرادی سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *