چاپ مطلب چاپ مطلب

دومین روز افتتاح پروژه های آستانه اشرفیه

اختصاصی همای گیلان:در دومین روز از ایام الله دهه فجر  پروژه بازسازی لوله های فرسوده کوچه شهید کیمیاجو، پروژه توزیع برق روستاهای کماچال و استخر بیجار، سایت BTS  (شبکه بی سیم مخابرات) در روستای سوخته کوه،گازرسانی به روستای لبشکاء  وکارخانه تولید درو پنجره upvc هنر بناسازه در روستای کشل آزادسرافتتاح  وبه بهره برداری رسیدکه باهم این پروژه ها را مرور می کنیم:

افتتاح پروژه توزیع برق روستاهای کماچال و استخر بیجار

اشرف رئیس اداره برق آستانه اشرفیه در مراسم افتتاح این پروژه در روستای استخر بیجار گفت : از ۱۱۸۸ طرح توزیع برق آستانه اشرفیه به ارزش ریالی ۱۰۵ میلیارد ریال ، حدود ۵۷۵ طرح به ارزش ۳۶ میلیارد ریال به بهره برداری رسیده که امروز یکی از آن پروژه ها در روستای استخر بیجار افتتاح می شود.

03

رئیس اداره گاز آستانه اشرفیه درمراسم افتتاح پروژه گازرسانی به روستای لبشکاء گفت: شاخص برخورداری گاز در  شهرستان آستانه اشرفیه حدود ۶۸ درصد می باشد.

 

رئیس اداره گاز آستانه اشرفیه درمراسم افتتاح این پروژه گفت : این پروژه۱۶۵۰ متر لوله گذاری و با اعتباری بالغ بر ۱۵۷۵ میلیون ریال افتتاح می گردد.

موسی زاده همچنین عنوان کرد : سعی و تلاشمان بر  این است که تا قبل از سال علمک های این روستا را هم نصب کنیم تا مردم از نعمت گاز برخوردار شوند.

رئیس اداره گاز آستانه اشرفیه در حاشیه افتتاح پروژه گاز رسانی لبشکاء اظهار داشت: شاخص برخورداری گاز در  شهرستان آستانه اشرفیه حدود ۶۸ درصد می باشد.

وی با بیان اینکه ، هم اکنون ۱۰ روستای در حال شبکه گذاری می باشد افزود :  طبق قول هایی که گرفته شده تا پایان سال ۹۴ تمام روستاهای آستانه اشرفیه از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.

مصطفوی بخشدار مرکزی آستانه هم در این مراسم ضمن تقدیر از زحمت همه افرادی که در امر گاز رسانی به روستاهای این شهرستان در تلاش هستند اضافه کرد : مجوز تاسیس دهیاری در روستای لبشکاء از یک ماه قبل صادر گردیده و به زودی این روستا دارای دهیاری خواهد شد.

لازم به ذکر است که روستای لبشکاء دارای ۴۵ خانواده می باشد.

download (1)

افتتاح پروژه بازسازی لوله های فرسوده کوچه شهید کیمیاجو آستانه اشرفیه با دستان مادر شهید کیمیاجو

سید ضیاء علوی رئیس اداره آبفا شهرستان آستانه اشرفیه اعتبار مجموع پروژه های اداره آبفای آستانه را چیزی بالغ ۴۸۸ میلیون تومان عنوان کرد.

علوی بیان داشت : از آنجایی که لوله های پاب رسانی در این کوچه قدیمی بود و پاسخگوی نیازهای اهالی این کوچه  با توجه به افزایش خانوارها در این کوچه شهید کیمیاجو ،این پروژه ، بازسازی لوله های فرسوده کوچه شهید کیمیاجو می باشد.

وی مشترکین آب و فاضلاب شهرستان را ۱۶۵۰ اشتراک با ۱۷۶۰۰ خانوار و با طول شبکه ۷۰ کیلومتری اعلام کرد.

04

افتتاح سایت BTS  (شبکه بی سیم مخابرات) در روستای سوخته کوه

کاظم بهمنی جلالی رئیس اداره مخابرات آستانه اشرفیه با بیان اینکه این پروژه در مدت یکسال آماده بهره برداری گردیده اضافه کرد : این سایت با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیون تومان افتتاح می شود.

وی در ادامه تعداد مشترکینی که می توانند به صورت همزمان سرویس دهی شوند را ۳۲ مشترک عنوان کرد و با توسعه نرم افزاری که در شبکه انجام خواهد شد این تعداد به ۲۵۰ نفر به صورت همزمان خواهد رسید.

این دکل ۴۲ متر طول و تا حدود ۶ کیلومتر را می تواند تحت پوشش قرار دهد.

02

افتتاح کارخانه تولید درو پنجره upvc هنر بناسازه در روستای کشل آزادسرا

مهندس کحالی در این افتتاحیه از زحمات موسس این کارخانه در تاسیس آن تشکر کرد و گفت: امیدواریم با حمایت هایی که از این بخش صورت خواهد گرفت بتوانیم تا دهه فجر سال آینده فازهای دوم و سوم این کارخانه را نیز افتتاح کنیم.

حقیقت شناس موسس شرکت تولیدی درو پنجره upvc در این مراسم گفت : این کارخانه در سال ۹۳ با هدف ارتقای سطح کیفی و تکمیل خدمات ساخت در و پنجره upvc  در سطح استان شروع به فعالیت نمود.

وی اهداف شرکت را در ۳ فاز عنوان کرد و افزود : فاز اول این کارخانه مربوط به راه اندازی تولید درو پنجره می باشد که امروز شاهد شروع به کار آن می باشیم.

حقیقت شناس فازدوم را مربوط به راه اندازی کارگاه تولید شیشه دو جداره و فاز سوم را به عنوان اولین تولید کننده پروفیل در سطح استان عنوان کرد.

خبرنگار : علیرضا هاتف

01

About سردبیر ارشد

Check Also

۵۰ گونه جانوری ایران در خطر انقراض

۵۰ گونه جانوری ایران در خطر انقراض کارشناس دفتر مدیریت حیات وحش سازمان حفاظت محیط …