چاپ مطلب چاپ مطلب

دومین همایش شناسایی استعدادها وظرفیتها با موضوع تولیدات کارخانجات صنعتی در تبریز برگزار می شود

همای خبر/به مناسبت شانزدهمین سالروز تاسیس گروه بین المللی بیداردل ۲۸ آبان ۱۴۰۰ همایش شناسایی استعدادها و ظرفیتها در منطقه ۲ بیداردل کشور به میزبانی استان آذربایجان شرقی برگزار می شود .
حجت بقایی عضو کمیته خبری گروه بیداردل در گفتگو با خبرنگاران گفت : در این همایش که با حضور مدیران ارشد ستاد بیداردل مناطق پنجگانه کشور برگزار می شود ، با مدیران کارخانجات فعال استان دیدار و گفتگو شده و استعدادها و ظرفیتهای استان در نشست کارشناسان بررسی خواهد شد .
عضو کمیته خبری گروه بیداردل در خاتمه با اشاره به درپیش بودن کنفرانس بین المللی با موضوع تمدن ایرانی ، هدف از برگزاری همایشهای شناسایی استعدادها و ظرفیتها حضور فعال در نمایشگاه چندمنظوره و کنفرانس بین المللی بیداردل است .
لازم به ذکر است که کنفرانس بین المللی گروه بیداردل با عنوان : ( ایران کهن ترین کشور جهان ) با حضور نمایندگان ۱۱۰ کشور از پنج قاره و سفرای کشورها بهمن۱۴۰۰ در سالن اجلاس سران برگزار می شود.
در این کنفرانس استانهای مختلف کشور به معرفی اقوام و رسوم کهن ایران زمین از جمله : کرد و لر و بختیاری و گیلک و تالش و قشقایی و ترکمن و بلوچ و لک و عرب و . . . خواهند پرداخت.

با کانال همای خبر همراه باشید.

http://homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

بازدید دکتر محمد کرمی دادستان شهرستان لنگرود دکتر جلالی فرماندار شهرستان لنگرود  مهندس ابراهیمی شهردار چاف وچمخاله به همراه ریاست کلانتری ۱۳چاف وچمخاله از رودخانه چمخاله جهت پاکسازی گیاه مهاجم سنبل آبی

بازدید دکتر محمد کرمی دادستان شهرستان لنگرود دکتر جلالی فرماندار شهرستان لنگرود مهندس ابراهیمی شهردار …