چاپ مطلب چاپ مطلب

دو شغله ها در سازمان بازرسی پرونده دار می شوند

همای گیلان:عضو فراکسیون ورزش مجلس گفت: با توجه به بحث های مختلفی که در این زمینه صورت گرفته است، حضور نمایندگان مجلس و اعضای شورای شهر در سمت ریاست فدراسیون های ورزشی منع قانونی دارد.

noImg

غلامرضا اسداللهی ، درباره دوشغله بودن نمایندگان مجلس و اعضای شورای اسلامی شهر گفت: تفسیری که شورای نگهبان در خصوص نمایندگان مجلس دارد این است که آنها نمی توانند همزمان با نمایندگی مجلس شغل دیگری داشته باشند.

نماینده مردم تربت جام و تایباد در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: شورای نگهبان نیز در این خصوص استفساریه داده است که پاسخ آنها درباره شورای شهر نیز صدق می کند.

وی افزود: با توجه به بحث های مختلفی که در این زمینه صورت گرفته است، حضور نمایندگان مجلس و اعضای شورای شهر در سمت ریاست فدراسیون های ورزشی منع قانونی دارد.

عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: مراجع نظارتی مثل سازمان بازرسی کل کشور نیز بر این امر صحه گذاشته است که آنها نمی توانند همزمان با نمایندگی و عضویت در شورای شهر، ریاست فدراسیون های ورزشی را داشته باشند؛ همچنین برای آنهایی که اصرار به حفظ دو سمت داشته اند پرونده نیز تشکیل شده است/گیلان ۲۴

About سردبیر ارشد

Check Also

سرمایه‌گذاری ۴۰ هزار میلیاردی برای احداث پالایشگاه صنعتی خون درگیلان

سرمایه‌گذاری ۴۰ هزار میلیاردی برای احداث پالایشگاه صنعتی خون درگیلان صرفه‌جویی ۶۲ میلیون دلاری با …