چاپ مطلب چاپ مطلب

دو عابر پیاده، قربانی بی‌دقتی رانندگان خاطی شدند / ‍ یک کشته و سه مجروح حاصل واژگونی خودروی پراید

همای گیلان:  گیلان رئیس پلیس راه استان گیلان از وقوع دو تصادف منجر به فوت در این استان خبر داد.
سرهنگ حسین محمدپور در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس در تشریح این خبر گفت: در پی برخورد یک دستگاه سواری پیکان وانت با یک عابرپیاده در محور اصلی رشت به فومن، عابر پیاده که مردی ۶۶ ساله بود به علت شدت جراحات وارده در دم جان سپرد.
این مقام انتظامی عدم توجه به جلو راننده را دلیل اصلی این حادثه عنوان کرد.
وی با اشاره اینکه روز گذشته در محور اصلی لولمان به آستانه نیز یک دستگاه سواری پراید به یک عابر پیاده برخورد کرده؛ تصریح کرد: در این برخورد که به دلیل سرعت غیرمجاز خودرو ایجاد شده بود؛ عابر ۶۸ ساله در دم کشته شد.
سرهنگ محمدپور با تاکید بر اینکه تمامی رانندگان وسایل نقلیه ضمن رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، باید در طول مسیر دقت و تمرکز کافی داشته باشند؛ افزود: اندکی صبر و تأمل می تواند از بروز چنین حوادثی جلوگیری کند .
‍ یک کشته و سه مجروح حاصل واژگونی خودروی پراید
فرمانده انتظامی شهرستان صومعه سرا از واژگونی یک دستگاه خودروی پراید با یک کشته و سه مجروح خبر داد.
سرهنگ اردشیر آقاجانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح جزئیات این خبر گفت: روز گذشته یک دستگاه خودروی پراید در حوالی روستای چمنقال شهرستان صومعه سرا از جاده اصلی منحرف شد و درون رودخانه سقوط کرد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه تخطی از سرعت مطممئه و عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه دلیل اصلی این حادثه بوده، تصریح کرد: در این تصادف یک پیرمرد ۸۵ ساله در دم فوت کرد و راننده خودرو به همراه سه سرنشین خانم جهت مداوا به بیمارستان امام خمینی انتقال یافتند.

سرهنگ آقاجانی ضمن ابراز تأثر در خصوص وقوع این سانحه دلخراش از تمامی رانندگان خودرو خواست با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از ایجاد خطر برای خود و دیگران جلوگیری کنند.

About سردبیر

Check Also

مدیرعامل شرکت گاز گیلان: آموزش و فرهنگسازی در مدارس، آینده‌ای روشن را برای ما رقم خواهد زد

مدیرعامل شرکت گاز گیلان: آموزش و فرهنگسازی در مدارس، آینده‌ای روشن را برای ما رقم …