چاپ مطلب چاپ مطلب

دیدار صمیمی بخشدار رودبنه با حمید رضا اسدی رئیس هئیت کبدی شهرستان لاهیجان

صبح امروز سه‌شنبه ۲۳ شهریور ماه ۱۴۰۰
سید علی ذاکر نقیبی بخشدار رودبنه با حمید رضا اسدی رئیس هئیت کبدی شهرستان لاهیجان دیدار نمودند
اختصاصی همای خبر/دراین دیدار بخشدار رودبنه ضمن ابراز خرسندی از این نشست صمیمانه بیان داشت: یکی از مهمترین عواملی که می تواند کدورت و رخوت را ازتن ما بدور کند ورزش است، چون ورزش باعث ایجاد شادابی، صمیمیت در جامعه می شود.
بخشدار رودبنه در ادامه بیان داشت، بخش رودبنه از نظر فرهنگی ورزشی ازپتانسیل بسیار بالایی برخوردار است، وایجاد جشنواره ورزشی در بخش رودبنه بخصوص در خطه سبز ساحلی می تواند استعداد های نهفته را بیدار نماید.
وی بابیان اینکه برای توسعه و اصلاح بخش رودبنه باید ابتدا افکار خودمان را اصلاح کنیم تا بتوانیم به نتیجه مطلوب دست یابیم.

وی با اشاره به اینکه توجه به ظرفیت های موجود در بخش رودبنه و برنامه ریزی را برای دستیابی به موفقیت در زمینه های مختلف الخصوص فرهنگی ورزشی اجتماعی راضروری دانست و افزود: ما ان‌شاءالله بعد فروکش نمودن کرونا، تمام تلاش خودرا در زمینه اجرای جشنواره و مسابقات فرهنگی و ورزشی بخصوص ورزش کبدی در خط ساحلی سحرخیز محله بکار خواهیم گرفت.

شایان ذکر است درپایان، حمید رضا اسدی رئیس هیئت کبدی شهرستان لاهیجان ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام یافته در سال گذشته در حوزه ورزش کبدی گفت :”ما تمام توان خود را جهت‌ شناساندن این ورزش مفرح در بخش رودبنه بکار خواهیم بست.

✍📸ولی شریعت ناصری

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

بازدید دکتر محمد کرمی دادستان شهرستان لنگرود دکتر جلالی فرماندار شهرستان لنگرود  مهندس ابراهیمی شهردار چاف وچمخاله به همراه ریاست کلانتری ۱۳چاف وچمخاله از رودخانه چمخاله جهت پاکسازی گیاه مهاجم سنبل آبی

بازدید دکتر محمد کرمی دادستان شهرستان لنگرود دکتر جلالی فرماندار شهرستان لنگرود مهندس ابراهیمی شهردار …