چاپ مطلب چاپ مطلب

دیدار مسئولین شهرستان آستانه اشرفیه با مردم

پیش از ظهر مسئولین ادرات و نهادهای انقلاب اسلامی و فرماندهان انتظامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور در مسجد جامع آستانه اشرفیه با مردم ملاقات و دیدار کردند.

20140207122557241
فرماندار آستانه اشرفیه با اشاره به ثمرات برگزاری چنین نشست های هدف از برگزاری این نشست را رفع مشکلات مردم با حضور تمامی مسئولین و بدون طی نمودن بورکراسی ادارات نام برد.
علی باباخان
ی با اشاره به نقش مردم در انقلاب و خدمت به آنها گفت : همه ما به عنوان خادمان و خدمتگذاران نظام تلاش کنیم تا باری از مشکلات جامعه را برداریم وهمه تلاش ما بر آن است که با برگزاری چنین نشست هایی دشواری های اداری را در چنین نشست هایی برطرف سازیم .
باباخانی با اشاره به فرارسیدن ۲۲بهمن نقش و حضور مردم را در این برهه حساس از جامعه موثر دانست و گفت : حضور حماسی مردم در صحنه های سیاسی سبب خواهد شد که دشمنان انقلاب روحیه ایستادگی و حمایت مردم را از انقلاب بار دیگر تجربه کنند.
فرماندار آستانه اشرفیه ۲۲بهمن را متعلق به همه آحاد جامعه دانست و افزود ک همه گروه های سیاسی با همه تفکراتی که دارند ۲۲ بهمن را خونبهایی شهدایی می دانند که آزادی و استقلال را به کشور به ارمغان آورده است.
علی باباخانی از تمامی اقشار مختلف مرد در خواست با حضور خود در راه پیمایی ۲۲ بهمن پاسخ دندانشکنی به امریکا و دنیای استکباری داده و سرافرازی ملت ایران را بار دیگر به دنیا و ملل آزاده جهان در حمایت ازرهبری و انقلاب خمینی کبیر نشان دهند.
مسئولین ادرات و نهادها شهرستان به همراه مردم در نماز جمعه آستانه اشرفیه شرکت کردند/آریا

About

Check Also

برپایی سیرک در کومله

برپایی سیرک در کومله با حضور دکتر مهدی پور شهردار، آقای عظیمی ریاست شورای شهر …