چاپ مطلب چاپ مطلب

“دکترزمانی” مدیراسبق شبکه بهداشت ودرمان شهرستان سیاهکل ، دکتر نیکفر را به مناظره طلبید


بعدازواکنش شورای شهرسیاهکل نسبت به ادعاهای دکترنیک فر،مدیرسابق شبکه بهداشت ودرمان سیاهکل هم دکترنیکفررا به مناظره دعوت کرد

همای گیلان، پیرو انتشار خبری در یکی از سایتها مبنی بر واکنش” ارسلان عزتی” سخنگوی شورای شهرسیاهکل در خصوص گزارش دکتر ذبیح الله نیکفرپیرامون عملکرد چهارساله خود در مجلس شورای اسلامی و ثبت عملکرد شورای شهرسیاهکل به نام خود، این بار “دکتر زمانی “رییس سابق شبکه بهداشت و در مان سیاهکل نیزطی تماس تلفنی با خبرنگارهمای گیلان ضمن دعوت نیکفرنماینده مردم شهرستانهای لاهیجان وسیاهکل به مناظره،خطاب به وی اظهارداشت: “آقای دکترنیکفر باعث بسی تعجب است شما که حتی یک نامه برای برخی موارد در شبکه بهداشت نگارش نکرده و از هیچ یک از اقدامات صورت گرفته کوچکترین اطلاعی نداشتیداکنون آن اقدامات را جز خدمات خوددر دفترچه عملکردتان قلمداد می نمایید!
جناب دکتر حتما خاطرتان هست که شما برای اینجانب ،دکترنوروز پور ودکترلاجوردی با معاون وزارت بهداشت قرار ملاقات گرفتید اماپس از چندساعت سرگردانی در وزارتخانه ،نهایتا با یکی ازکارشناسان دیدارنمودیم ! وچند نامه به رویت کارشناس رسید که البته هیچ کدام آنها عملی نگردید!
لطفا بفرماییدکدام آمبولانس از ۴ آمبولانس با پیگیری یا حتی یک نامه شما تهیه شده است؟ که البته برای بیان باقی مسایل در یک محفل عمومی جنابعالی را به مناظره دعوت می نمایم ”
گفتنی است دکترنیک فر ،اخیرا دفترچه ای از عملکرددوره نمایندگی خودتهیه نموده و برخی از خدمات صورت گرفته در شهرستان را به خود نسبت داده است که موجب اعتراض برخی دستگاه های اجرایی گردیده تا جایی که مدیرسابق شبکه بهداشت ودرمان شهرستان سیاهکل نیکفر را به مناظره طلبیده است.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان در آیین تجلیل از کارگران نمونه : کارگران خط مقدم تولید برق مطمئن و پایدار هستند

مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان در آیین تجلیل از کارگران نمونه : کارگران خط …