چاپ مطلب چاپ مطلب

دکتر آشوبی در جلسه طرح تحول نظام سلامت عنوان کرد: کلینیک ویژه شیمی درمانی سرپایی در شهرستانها، راه اندازی خواهد شد

همای گیلان:ابتدا دکتر آشوبی معاون درمان از ورود تیم ارزیابی وزارت بهداشت به استان گیلان تاپایان آذرماه خبر داد و افزود: با توجه به اینکه تیم وزارتی تا پایان آذر جهت ارزیابی عملکرد دانشگاه علوم پزشکی در اجرای طرح تحول نظام سلامت وارد استان گیلان می شوند، تمامی روسای بیمارستانها و سایر همکاران باید قوانین و دستورالعمل های این طرح را بررسی و بازخوانی کنند تا بتوانند پاسخگوی سوالات تیم ارزیابی باشند.

دکتر آشوبی با بیان اینکه بیمارستانها نباید در ارسال پرونده ها به سازمانهای بیمه گر تاخیر داشته باشند اظهار داشت: بکارگیری سیستم HIS مناسب در بیمارستانها در تسریع رسیدگی به اسناد بسیار موثر است و درصورت عدم ارسال به موقع، پرداختی ها کاهش خواهد یافت.

معاون درمان روسای بیمارستانها را بعنوان رییس یک واحد مستقل عنوان کرد و افزود: روسای بیمارستانها موظف هستند بر حضور به موقع پزشکان و کارکنان در بیمارستانها نظارت بیشتری داشته باشند تا حقی اجحاف نشود.

دکترآشوبی با بیان اینکه وزارت بهداشت بر حضور نیروهای تمام وقت و راه اندازی کلینیک های ویژه تاکید دارد، از روسای بیماستانها و مدیران شبکه خواست تا در تهیه تجهیزات و امکانات درمانگاهها و کلینیک های ویژه تلاش بیشتری بکنند.

معاون درمان از توزیع داروهای شیمی درمانی توسط داروخانه های دولتی خبر داد و افزود: مدیران شبکه های شهرستانها جهت راه اندازی کلینیک ویژه شیمی درمانی سرپایی اقدام کنند تا از اعزام غیرضروری بیماران خاص به مرکز استان جلوگیری شود.

دکتر آشوبی، معصومه شیشه گران را بعنوان مسئول بسته هتلینگ بیمارستانها معرفی کرد.

در پایان حاضرین درجلسه به ارائه نقطه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند./خزرآنلاین

About

Check Also

الکترونیکی شدن آزمون‌ها در سطح وسیع به شرط اختصاص بودجه

الکترونیکی شدن آزمون‌ها در سطح وسیع به شرط اختصاص بودجه   رئیس سازمان سنجش کشور: …