چاپ مطلب چاپ مطلب

دکتر اسحق جمال امیدی در خصوص اخذ مجوز تحقیق و توسعه از سازمان صنعت،معدن و تجارت استان گیلان : درخشش اقدامات جهادی شرکت سیمان خزر در حوزه دانش بنیان و نوآوری منجر به اخذ پروانه تحقیق و توسعه از سازمان صنعت،معدن وتجارت گردید.

دکتر اسحق جمال امیدی مدیر عامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت سیمان خزر در خصوص اخذ مجوز تحقیق و توسعه از سازمان صنعت،معدن و تجارت استان گیلان :

درخشش اقدامات جهادی شرکت سیمان خزر در حوزه دانش بنیان و نوآوری منجر به اخذ پروانه تحقیق و توسعه از سازمان صنعت،معدن وتجارت گردید.

به گزارش همای خبر به نقل از روابط عمومی شرکت سیمان خزر

سازمان صنعت ، معدن تجارت استان گیلان در راستای حمایت از تولید و نوآوری متخصصین جوان این واحد تولیدی ، با بررسی تشکیلات سازمانی ، امکانات آزمایشگاهی ، تجهیزات تخصصی و نیروی انسانی کار آمد و همچنین گذراندن دوره های آموزشی تکمیلی، این شرکت را جهت فعالیت های تحقیقات توسعه ای و کاربردی توانمند دانسته و پروانه تحقیق و توسعه در زمینه تخصصی معدن و کانی های غیر فلزی را بنام شرکت سیمان خزر صادر نمود .

دکتر اسحق جمال امیدی مدیر عامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت سیمان خزر افزود : فعالیت های تحقیق و توسعه شرکت سیمان خزر با استراتژی درون زایی و برون گرایی از بهمن ماه سال ۱۳۹۹ آغاز و با تولید انواع سیمان های متنوع منجمله سیمان پوزولانی ویژه سد سازی و اخذ پروانه سه سیمان جدید دیگر آغاز و با تعمیرات اساسی آسیاب غلطکی ATOX50 (برای اولین بار در ایران ) و ساخت برخی تجهیزات وارداتی در داخل کشور در واحد‌های فنی ادامه پیدا نمود.
وی عنوان کرد : در حال حاضر با نهادینه شدن فرهنگ نوآوری، اندیشه و انگیزه در محیط کار و متعاقباً ایجاد فرصت جهت متخصصین جوان و باور و اعتقاد به قطعات و مواد مصرفی ساخت ایران ، امکانات نرم‌افزاری داخل با سخت افزاری بیرون شرکت هماهنگ شده و مشترکاً بسیاری از قطعات بعضاً وارداتی را به بهترین شکل در کشور ساخته و مورد استفاده قرار گرفتند.

دکتر اسحق جمال امیدی در پایان با تاکید بر اینکه نقطه عطف این واحد تولیدی در سال جاری را پیشرفت قابل ملاحظه واحد آزمایشگاه و جهش بیش از یک و نیم برابری کیفیت دانست و افزود استحکام محل سکونت مردم، صیانت از محیط زیست پاک و تولید محصول بومی سازگار با آب و هوای استان گیلان در سر لوحه فعالیت های تحقیق و توسعه این واحد تولیدی می باشد .

با کانال همای خبر همراه باشید.

http://homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

قطع آبگذاری کانال‌های آبیاری شبکه سفیدرود در پی بارش‌های اخیر

قطع آبگذاری کانال‌های آبیاری شبکه سفیدرود در پی بارش‌های اخیر   معاون حفاظت و بهره …