چاپ مطلب چاپ مطلب

دکتر اسحق جمال امیدی مدیر عامل سیمان خزر در سومین نشست فصلی با عاملین عمده شرکت سیمان خزر

✅💢🔹 مزیت های رقابتی شرکت سیمان خزر شامل کیفیت ، تأمین مکفی ، قیمت مناسب و تحویل سریع و بموقع موجبات در خشش محصولات این شرکت در بازار مصرف گردیده است .
همای خبر به نقل از روابط عمومی شرکت سیمان خزر:
🔹💢صبح امروز جلسه با عاملین عمده توزیع سیمان خزر شامل :
شرکت کهن رادمان کاند(آقای کاند)
شرکت ماوراء تجارت خزر (آقای ولی پور)
شرکت سیمان آوران خزر (سرکار خانم حسنی)
شرکت سیمان ریزان نوین کرانه خزر (آقای صادقی)
شرکت بازرگانی پایا تجارت مهر آکو ( آقای مهرانه )
شرکت امیر رضوان (آقای نظامیوند)با حضور دکتر اسحق جمال امیدی (مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت سیمان خزر) جناب آقای محمود ایزد دوست (عضو محترم هئیت مدیره شرکت ) و مسئولین فروش شرکت در روز سه‌شنبه مورخ ۱۴۰۱/۲/۲۷ راس ساعت ۱۱:۳۰ در محل دفتر مدیر عامل سیمان خزر در رشت برگزار شد.

👤➕ دکتر اسحق جمال امیدی مدیر عامل شرکت سیمان خزر درآغاز جلسه ضمن خیر مقدم به عاملین و مهمانان به تشریح وضعیت بازار استان گیلان و قیمت تمام شده محصولات شرکت سیمان خزر در بازار هدف پرداخته و عنوان کرد مزیت های رقابتی شرکت سیمان خزر شامل کیفیت، تأمین مکفی ،قیمت مناسب و تحویل سریع و بموقع موجبات درخشش محصولات این شرکت در بازار مصرف گردیده است .

👤➕ دکتر اسحق جمال امیدی مدیر عامل سیمان خزر در ادامه اشاره کرد : الحمدالله شرکت سیمان خزر در سال جدید با عنایت به منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و در راستای تحقق اهداف شعار سال و اقدام عملی در بحث دانش بنیان یک پله از عملیات جاری بالاتر رفته و تحقیق و توسعه، بخصوص در بخش های کنترل کیفیت و تولید را سرلوحه اقدامات در حال اجراء قرار داده است .

👤➕ جمال امیدی در ادامه جلسه افزود : خوشبختانه و به حول قوه الهی و در سایه کار تیمی در سیمان خزر ، سال قبل را بدون حتی یک شکایت کیفی و همچنین اخذ تندیس بلورین کیفیت کشوری پشت سر گذاشته و این مهم سر آغاز راهی پر امید و نوید بخش روزهایی پر افتخار برای سیمان خزر خواهد بود .

👤➕ در پایان جلسه هر یک از عاملین به بیان مطالبی در خصوص بازار و همچنین پیشنهاداتی در خصوص افزایش همکاری ارائه داده و از نحوه مدیریت عدالت محور شرکت سیمان خزر و حذف اعلام بار سنتی و عملیاتی شدن تحویل و توزیع مکانیزه تشکر و قدردانی نموده و جلسه با ذکر صلواتی خاتمه یافت

با کانال همای خبر همراه باشید.

http://homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

تیم والیبال دانش‌آموزی ایران قهرمان جهان شد

تیم والیبال دانش‌آموزی ایران قهرمان جهان شد تیم والیبال دانش آموزی ایران با شکست آلمان …