چاپ مطلب چاپ مطلب

دکتر اسحق جمال امیدی مدیر عامل سیمان خزر در دومین نشست فصلی با عاملین عمده فروش شرکت سیمان خزر در شرق گیلان و غرب مازندران .

 همای خبر/قابل اعتماد بودن امروز سیمان خزر، نتیجه صداقت واقعی و ملموس در بازار مصرف می باشد .

📣 به گزارش روابط عمومی شرکت سیمان خزر:
🔹💢 جلسه با عاملین عمده توزیع سیمان خزر در شرق گیلان و غرب مازندران شامل :
شرکت سیمان آوران سماموس رودسر (جناب آقای علیزاده )
شرکت بازرگانی نوید گیلان سبز سیاهکل (جناب آقای جهانبخش)
شرکت بازرگانی کادوس خزر رشت ( جناب آقای حسنی نژاد )
شرکت کهن رادمان دیلمان ( جناب آقای بخشی )
شرکت رایکابنای اشکور (جناب آقای رجب زاده )
با حضور دکتر اسحق جمال امیدی (مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت سیمان خزر) جناب آقای محمود ایزد دوست (عضو محترم هئیت مدیره شرکت ) و مسئولین فروش شرکت در روز یکشنبه شنبه مورخ ۱۴۰۱٫۵٫۳۰ راس ساعت ۱۱ در محل دفتر سیمان خزر در رشت برگزار شد.
👤➕ دکتر اسحق جمال امیدی مدیر عامل شرکت سیمان خزر درآغاز جلسه ضمن خیر مقدم به عاملین و مهمانان ، به تشریح وضعیت بازار استان گیلان و قیمت تمام شده محصولات شرکت سیمان خزر در بازار هدف پرداخته و عنوان کرد، اخذ تندیس مشتری مداری برای دومین سال پیاپی و همچنین تولید و توزیع سیمان پاکتی ۲۵ کیلویی (high quality) در بازار مصرف نشان از اهمیت جایگاه مصرف کنندگان و خریداران در مجموعه سیمان خزر دارد .

👤 ➕دکتر اسحق جمال امیدی مدیرعامل شرکت سیمان خزر در این جلسه به خلاصه ای از اهم اقدامات و موفقیت های کسب شده پرداخته و عنوان نمودند قابل اعتماد بودن امروز سیمان خزر، نتیجه صداقت واقعی و ملموس در بازار مصرف می باشد .

👤➕ جمال امیدی در ادامه جلسه افزود : خوشبختانه و به حول قوه الهی و در سایه کار تیمی در سیمان خزر ، با یک برنامه‌ریزی دقیق و با بهره گیری از استراتژی روز دنیا توانسته ایم ضمن سنجش و رصد بازار مصرف ، اطلاعات مناسبی از بازار سیمان استانهای گیلان و مازندران تهیه وتحلیل نماییم .
👤➕ در پایان جلسه عاملین ضمن تقدیر و تشکر از مدیریت سیمان خزر هر یک از عاملین به بیان مطالبی در خصوص بازار و همچنین پیشنهاداتی در خصوص افزایش همکاری ارائه داده و از نحوه تولید و توزیع سیمان با کیفیت تشکر و قدردانی نموده و جلسه با ذکر صلواتی خاتمه یافت .

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

قطع آبگذاری کانال‌های آبیاری شبکه سفیدرود در پی بارش‌های اخیر

قطع آبگذاری کانال‌های آبیاری شبکه سفیدرود در پی بارش‌های اخیر   معاون حفاظت و بهره …