چاپ مطلب چاپ مطلب

دکتر اسحق جمال امیدی مدیر عامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت سیمان خزر در حاشیه بازدید دکتر میرزاعبدالله سرپرست هلدینگ سیمان فارس و خوزستان و هئیت همراه از کارخانه سیمان خزر عنوان نمود: پرسنل سیمان خزر با تکیه بر علم و تخصص، بحران های پیش رو را به فرصتی برای رشد تبدیل نمودند.

.

م

همای خبر به نقل از روابط عمومی شرکت سیمان خزر
دکتر میرزاعبدالله سرپرست هلدینگ سیمان فارس و خوزستان و مهندس طالبی مدیر امور شرکتهای هلدینگ سیمان تأمین، مهندس لطیفی مدیر امور شرکتهای هلدینگ سیمان فارس و خوزستان و مهندس بامداد عضو هیئت مدیره شرکت سیمان خزر صبح روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۱/۹/۲۷ آذر ماه جاری با همراهی دکتر اسحق جمال امیدی مدیر عامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت سیمان خزر با حضور در کارخانه سیمان خزر طی بازدید از دپارتمان های مختلف از نزدیک با فعالیت ها و دستاوردهای این شرکت آشنا شدند.

در این بازدید دکتر اسحق جمال امیدی ضمن خیر مقدم به میهمانان با اشاره به نقش و جایگاه شرکت سیمان خزر در تأمین سیمان استان گیلان عنوان نمود: توفیقات سیمان خزر مرهون زحمات همکاران سخت کوش شرکت حول محور همدلی و جدیت در کار می‌باشد. وی در ادامه بازدید به تشریح توان بالای مهندسین و کارشناسان جوان این واحد تولیدی در راستای بهره‌گیری از نوآوری در تمام امورات علی الخصوص فنی و تولیدی پرداخته و افزود: با برنامه ریزی دقیق و تقویت توان فنی پرسنل از طریق آموزش علمی و عملی موثر، چرخه تولید کارخانه سیمان خزر با سرعت مطلوبی در حرکت می‌باشد.
در ادامه این بازدید دکتر میرزاعبدالله و هئیت همراه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و کوشش‌های بی دریغ کارکنان شرکت سیمان خزر، برای تمامی زحمتکشان صنعت و سنگر تولید آرزوی موفقیت روز افزون نمودند.

در پایان حضار ضمن ادای احترام به یادمان شهدای کارگری و سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، از دپارتمان های تولیدی و مجموعه سالن های شهید ملکی بازدید نموده و از نزدیک با فعالیت‌ها و دستاورد‌های این شرکت آشنا شدند.

با کانال همای خبررهمراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

اهم محورهای خطبه دوم حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا ابراهیمی نوری امام جمعه محترم شهرستان رودسر در نماز جمعه امروز ١٣ مهر

اهم محورهای خطبه دوم حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا ابراهیمی نوری امام جمعه محترم شهرستان …