چاپ مطلب چاپ مطلب

دکتر اسحق جمال امیدی مدیر عامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت سیمان خزر در حاشیه برگزاری کارگاه آموزشی سازمان محیط زیست در سیمان خزر . افزایش سطح آگاهی و همراهی جامعه اولین قدم داشتن محیط زیست سالم می باشد .

افزایش سطح آگاهی و همراهی جامعه اولین قدم داشتن محیط زیست سالم می باشد


به گزارش روابط عمومی شرکت سیمان خزر به منظور افزایش آگاهی ها و مهارتهای عمومی و تخصصی زیست محیطی با حضور مهندس فرخی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رودبار ، سر کار خانم هوسمی کارشناس ارزیابی محیط زیست استان ، دکتر خودکار کارشناس پایش محیط زیست استان ،مهندس دیان رئیس اداره ارزیابی محیط زیستی و بررسی آلودگی هوا و تغییر اقلیم استان ، دوره آموزشی در جهت ارتقاء فرهنگ زیست محیطی در محل محل سالن کنفرانس سردار شهید حاج قاسم سلیمانی شرکت با حضور مدیران و روسا، سرپرستان و روئسای شرکت سیمان خزر برگزار شد.
?➕ در ابتدای جلسه مدیر عامل شرکت سیمان خزر سخنان خود را با تلاوت سوره انعام آیه ۱ آغاز نمود:
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیم
الْحَمْدُ لِلَّهِ الَّذِی خَلَقَ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضَ وَجَعَلَ الظُّلُمَاتِ وَالنُّورَ ثُمَّ الَّذِینَ کَفَرُوا بِرَبِّهِمْ یَعْدِلُونَ ﴿۱﴾
ستایش خدایى را که آسمانها و زمین را آفرید و تاریکیها و روشنایى را پدید آورد با این همه کسانى که کفر ورزیده‏ اند [غیر او را] با پروردگار خود برابر مى کنند (۱)
و دقایقی به تفسیر آیات مذکور پرداختند.
در ادامه جلسه مدیر عامل شرکت سیمان خزر
ضمن تقدیر و تشکر از مدیر کل محیط زیست استان گیلان و کارشناسان این اداره کل افزود: با دانش افزایی و آگاهی بخشی و ایجاد نگرش محیط زیستی در مدیران و همچنین انتقال این دانش در راستای مدیریت دانش به همکاران در سطوح میانی و جامعه پیرامونی می توانیم در تولید سازگار با هوای پاک گام برداریم.
دکتر اسحق جمال امیدی مدیر عامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت سیمان خزر در این خصوص گفت : برگزاری کارگاه های آموزشی در جهت ارتقاء فرهنگ زیست محیطی با تکیه بر تعهدات استراتژیک این شرکت است . در بازنگری استراتژی شرکت سیمان خزر محیط زیست یکی از ارکان اساسی بوده و شعار عملیاتی این واحد ، داشتن محیط زیست سالم زمینه ساز توسعه و پیشرفت تولید و اقتصاد جامعه می باشد .
دکتر جمال امیدی تصریح کرد: از سال گذشته تا کنون بیش از ۳۵ درصد محوطه کارخانه فضای سبز مفید طراحی و اجراء گردیده و مجموعه تصفیه خانه های هوازی و بی هوازی با نظر ارشادی مسئولین محترم محیط زیست بروزرسانی شده اند. شرکت سیمان خزر مجهز به الکترو فیلتر های هیبریدی ELEX ساخت کشور سوئیس و بالاترین تکنولوژی جهت صیانت از محیط زیست و هوای منطقه می باشد .
وی در پایان افزود در این کارگاه آموزشی اهمیت اقلیم و محیط زیست ، تشریح و تبیین مفاهیم زیست محیطی، راههای جلوگیری از تخریب محیط زیست ، مدیریت زباله ها و پسماند و سایر موارد با اهمیت مرتبط توسط کارشناس اداره کل محیط زیست استان برای همکاران شرکت در جهت ارتقاء فرهنگ زیست محیطی بیان گردید.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

اهم محورهای خطبه دوم حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا ابراهیمی نوری امام جمعه محترم شهرستان رودسر در نماز جمعه امروز ١٣ مهر

اهم محورهای خطبه دوم حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا ابراهیمی نوری امام جمعه محترم شهرستان …