چاپ مطلب چاپ مطلب

دکتر اسحق جمال امیدی: نتیجه عرضه محصولات سیمان خزر در بورس کالا ✅? شفافیت ، رعایت حقوق مصرف کننده و کشف قیمت واقعی محصولات خواهد بود

همای گیلان/دکتر اسحق جمال امیدی، مدیرعامل شرکت سیمان خزر با اشاره به ورود محصول این شرکت و ۸ شرکت سیمانی تابعه سیتاو شستا به بورس کالا خبر داد: سیمان خزر وابسته به شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی (شستا)، سیمان تأمین و سیمان فارس و خوزستان، هم راستای سیاستهای مقام عالی وزارت کار ورفاه اجتماعی با هدف افزایش شفافیت و کاهش نقش واسطه‌گری، کشف قیمت محصول تولیدی و همچنین رعایت حقوق مصرف‌ کننده ، از روز یک شنبه ۹ خرداد محصولات سیمانی خود را در بورس کالا عرضه می‌ نماید .

? ? به گزارش روابط عمومی شرکت سیمان خزر: دکتر اسحق جمال امیدی مدیر عامل و نائب رئیس هیئت مدیره سیمان خزر با اشاره به شرایط ناپایدار اقتصادی ناشی از تحریم های ظالمانه ، ابراز داشتند در بازار حال حاضر وجود بورس کالا و نیز برخورداری از ابزار های مشتقه ، ضمن ایجاد یک نظام سلامت و سازمان‌یافته در فروش ، تحویل و توزیع سیمان کشور ،موجبات تضمین و تداوم تولید پایدار را فراهم خواهد نمود: مجموعه سیمان خزر مفتخر است بعنوان یکی از اولین شرکت های سیمانی با معرفی و عرضه محصولات تولیدی خود در بورس کالا گام اساسی در جهت صیانت از منافع سهامداران محترم و کاهش ریسک نوسانات کاذب قیمتها جهت تولید کننده و مصرف کننده برداشته است .

?? اسحق جمال امیدی افزود: توفیقات اخیر بدست آمده در این واحد تولیدی ، من جمله تولید سیمان با کیفیت و خاص جهت پروژه های سد سازی ،تولید و تحویل مستمر بالاتر از ظرفیت اسمی، تعیین تکلیف پروانه های معادن و استفاده از سنگ های آهکی مرغوب بعنوان مواد اولیه و افزودنی ، فروش اینترنتی و حذف دلالان، انتخاب واحد نمونه صنعت سبز و غیره ،را مرهون همدلی ایجاد شده و زحمات پرسنل سخت کوش و خدوم این واحد و همچنین راهبری هیئت مدیره و در رأس همه، سیاستها، برنامه‌ها ، هدف گذاری ها و تکالیف هلدینگ های بالا دست فارس و خوزستان ،سیمان تأمین و شستا و نیز حمایت همه جانبه مدیران با تجربه هلدینگ های مذکور دانست .

?? وی در پایان بیان داشت با استعانت از ایزد متعال ، در راستای منویات مقام معظم رهبری در جهت تحقق شعار سال ، تولید ،پشتیبانی ها ،و مانع زدایی ها حرکت خواهیم نمود .

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

قطع آبگذاری کانال‌های آبیاری شبکه سفیدرود در پی بارش‌های اخیر

قطع آبگذاری کانال‌های آبیاری شبکه سفیدرود در پی بارش‌های اخیر   معاون حفاظت و بهره …