چاپ مطلب چاپ مطلب

‍ ‍ دکتر بهرام آریامنش شهردار املش خبر داد : عملیات آسفالت کمربندی املش بزودی آغاز میشود

بهرام آریا منش در جلسه شورای اداری شهرستان در فرمانداری گفت : در راستای خدمتگزاری و خدمات رسانی به مردم شریف املش کارهای عمرانی زیادی در سطح شهر انجام شده است عیدی و حقوق و اضافه کار بهمن ماه همه کارکنان شهرداری پرداخت گردید

همای خبر/شهردار املش افزود : طی گفتگویی با پیمانکار در بازدید از پروژه کمربندی ، با یاری حق تعالی و مساعدت هوا تا ۱۰ روز آینده پس از اتمام زیر سازی ها، آسفالت کمربندی آغاز و تا قبل از نوروز به پایان خواهد رسید .

وی خاطرنشان کرد : با همکاری حاج اقا صفری نماینده مردم شهرستانهای رودسر واملش ، فرمانداری و همه دست اندرکاران ۱۶۱ تن قیر از سازمان شهرداری های وزارت کشور و ۱۰۵ تن هم از سازمان باز آفرینی دریافت شد که با این مقدار قیر ، بعد از عید ۳۵ هزار متر از معابر داخل شهر آسفالت خواهد شد.
وی اذعان کرد: همچنین طی این مدت با همکاری نماینده محترم توانستیم از سازمان شهرداری کمک های مالی قابل توجهی را دریافت نماییم که در همین جا از ایشان قدردانی می شود.

شهردار املش با بیان اینکه قبل از عید تمام شهر روشن خواهد شد افزود : کارهای مقدماتی بلوار میرزا حبیب الله املشی شامل بازسازی و رنگ آمیزی تیرهای برق انجام شده و قبل از ۱۵ اسفند شهر نورانی میشود در خصوص ایام نوروز مقدمات سفره های سنتی هفت سین و زیبا سازی شهر ، طی چند روز آینده انجام میشود همچنین روزانه با یک ماشین آسفالت ، نقاط آسیب دیده آسفالت شهر با لکه گیری برطرف میشود .
دکتر آریا منش در پایان خاطر نشان کرد:از همکاری وهمراهی اعضای شورای شهر که طی این مدت با وفاق وهمدلی مارا در رسیدن به اهداف یاری نموده اند تشکر می شود.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

برپایی سیرک در کومله

برپایی سیرک در کومله با حضور دکتر مهدی پور شهردار، آقای عظیمی ریاست شورای شهر …