چاپ مطلب چاپ مطلب

دکتر بهرام آریا منش بخشدار دیلمان در خصوص پروژه های افتتاحی این بخش در هفته دولت اظهارداشت : در این ایام ۳ پروژه با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال افتتاح و به بهره برداری رسید .

اختصاصی همای گیلان:دکتر بهرام آریا منش بخشدار دیلمان در خصوص پروژه های افتتاحی این بخش در هفته دولت اظهارداشت :
در این ایام ۳ پروژه با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال افتتاح و به بهره برداری رسید .


وی افزود : یکی از این پروژه ها افتتاح چمن مصنوعی میکال می باشد که مبلغ ۸ میلیارد ریال برای آن هزینه شده است .
بخشدار دیلمان ادامه داد : دومین پروژه ،
بازسازی و مرمت مجتمع رفاهی اموزش و پرورش می باشد که ۱۲ میلیارد ریال هزینه در بر داشته است .
دکتر آریا منش خاطر نشان کرد : افتتاح ۵ واحد بوم گردی با اعتبار ی بالغ بر ۸میلیاردو ۷۰۰ میلیون ریال ( ۴ واحد تعمیر و مرمت و یک واحد احداث) یکی دیگر از پروژه های افتتاحی در هفته دولت می باشد که یک واحد بصورت سمبلیک در روستای آسیابر افتتاح گردید که برای احداث آن تسهیلات ۳ میلیاردو ۶۰۰ میلیون تومانی اختصاص داده شده است .

وی ادامه داد :
از هفته دولت سال گذشته تا امسال اقدامات شایسته ای در بخش دیلمان صورت گرفته است که تنها به بخشی ازانها اشاره میکنم
بخشدار دیلمان اظهار داشت : اداره برق ، مبلغ ۵ میلیاردو ۸۲۰ میلیون ریال در جهت تقویت برق و نصب دستگاه ترانس هزینه نموده است .

وی افزود : کمیته امداد نیز ۵ خانه مددجو با هزینه ۴میلیارد ریال افتتاح نموده و ۴۰ میلیارد ریال نیز تسهیلات اشتغال زایی و خودکفایی داشته است.

دکتر اریا منش سپس با اشاره به فعالیتهای جهاد کشاورزی دیلمان اذعان داشت : جهاد کشاورزی دیلمان ۲۰میلیارد ریال تسهیلات برای گیاهان دارویی مانند گل گاوزبان، زعفران و گل محمدی در قالب تسهیلات هزینه نموده داده که در روستاهای عاشورآباد، سیاه کاربن به بهره‌برداری نیز رسیده است .

وی ادامه داد: لایروبی استخر ذخیره آب روستاهای لرده و آسیابر باسرمایه گذاری ۸ میلیارد ریال از دیگر اقدامات جهاد کشاورزی می باشد و در خصوص جاده بین مزارع روستاهای ملومه و لرده نیز پیمان منعقد شده با هزینه ۸ میلیارد ریال و پیمانکار باید آن را اجرایی کند. بخشدار دیلمان در ادامه ی خدمات جهاد کشاورزی به
احداث ۴۰۰ متر کانال روباز در روستای پیشکلیجان با سرمایه گذاری ۶ میلیارد ریال و همچنین اجرای آبیاری تحت فشار در سطح ۶۰ هکتار با هزینه یک میلیارد ریال اشاره نمود و اذعان داشت : استخرهای ذخیره آب در سطح ۲۸ روستای منطقه که فعلاً در دست مشاور و مطالعه است نیز ازاقدامات جهاد کشاورزی به شمار می رود .
دکتر آریامنش سپس
اقداماتی را که دهیاران در سطح روستاها انجام داده‌اندبرشمرد و گفت : دیوار حفاظتی روستا های کمنی و عاشورآباد ، جمع‌آوری آب‌های سطحی روستای گولک ،جمع‌آوری و آسفالت چند کوچه در روستای عین شیخ جمعا به مبلغ ۶میلیارد ریال ، آسفالت کوچه های داخل روستاهای گولک تا میکال و کوه پس که ۱۲ میلیارد ریال هزینه در بر داشته است از فعالیتهای دهیاران می باشد .

با کانال همای خبر همراه باشید.http://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال از بسته های سرمایه گذاری معاون توسعه اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد انزلی از دستاوردهای ایران اکسپو ۱۴۰۳ خبر داد: ۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال هیأت های خارجی از بسته های سرمایه گذاری

۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال از بسته های سرمایه گذاری معاون توسعه اقتصادی …